name | autoweek.cz

Ford představuje speciální program Vignale

Ford představuje speciální program Vignale

06.09.2013 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Ford of Europe začátkem roku 2015 spustí nový luxusní program, který se vedle samotných aut zaměří i na péči o zákazníka. Vize poprodejní péče programu Vignale zahrnuje dopravu vozu od zákazníka do servisu a zpět, doživotní mytí vozu zdarma nebo pozvánky na speciální akce.

Společnost Ford Motor Company plánuje nový luxusní program pro své evropské zákazníky nazvaný Vignale. Ford se chce vydat podobnou cestou jako Citroen s řadou DS nebo Renault s připravovaným konceptem Initiale Paris.

Ve spojení se speciálně vybavenými vozy chce nabízet i nadstandardní služby aby získal zákazníky na úkor prémiové trojice Audi, BMW a Mercedes-Benz. Uvedením programu Vignale Ford definitivně potvrdil své rozhodnutí nedovážet do Evropy vozy své americké luxusní značky Lincoln (na rozdíl od GM, které se chce i v Evropě prosadit se značkou Cadillac).

K označení programu bylo zvoleno jméno italské karosárny, kterou Ford získal prostřednictvím automobilky De Tomaso v roce 1969 a roku 1974 ukončil její činnost. Tradiční italská karosárna Vignale navrhla v roce 1968 karoserii pro Tatru 613.

Možnosti programu Vignale naznačuje nová koncepční studie Ford Mondeo Vignale se speciálními designovými úpravami, prémiovou úrovní dílenského zpracování a exkluzivní výbavou. Ford představí koncepční studii Ford Mondeo Vignale rovnou jako čtyřdveřový sedan i kombi.

Vybraní prodejci Ford nabídnou zákazníkům speciální program Vignale se službami nejvyšší kvality a inspirativním prostředím, v němž budou mít zákazníci příležitost prohlédnout si exkluzivní materiály a barvy nebo se seznámit se zajímavými funkcemi a technologiemi vozů Ford.

Vize poprodejní péče o zákazníky programu Vignale zahrnuje dopravu vozu od zákazníka do servisu a zpět, doživotní mytí vozu zdarma nebo pozvánky na speciální akce. Při přebírání nového vozu mohou zákazníci očekávat uvítání od ředitele zastoupení, jménem označené kontaktní místo a dokumentaci připravenou v kožené tašce. 

Program Ford Vignale bude spuštěn v roce 2015 nejprve pro Mondeo sedan a kombi. Následovat však budou i další modely. Ford takto reaguje na sílící trend služeb šetřících čas zákazníků i na rostoucí poptávku po luxusních produktech. Více než polovinu všech velkých vozů Ford prodávaných v Evropě dnes tvoří modely ve vyšších stupních výbavy.

Program Vignale je inspirován také exkluzivními službami mimo automobilový sektor. Příkladem může být VIP letecké cestování s dopravou zákazníka na letiště, odděleným odbavením i bezpečnostní kontrolou a přístupem do exkluzivních salónků. Inspiraci Ford našel rovněž v bankovních a finančních službách, kde se lze setkat s osobními bankéři, věrnostními programy a partnerskými nabídkami od hotelových řetězců, restaurací atd.

„Prémiové služby Ford Vignale vyjdou vstříc potřebám zákazníků, pro které je čas nejvyšším luxusem. Od prvního okamžiku se budou cítit jako významní hosté,“ řekl Gaetano Thorel, viceprezident Ford of Europe pro marketing.