name | autoweek.cz

ProfiAuto vstupuje na český trh

ProfiAuto vstupuje na český trh

11.10.2016 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Na český trh nezávislých autoservisů přichází značka ProfiAuto. Jejím cílem je posunutí hranic komfortu a profesionality služeb při servisování vozidla. Projekt ProfiAuto hodlá zastřešit nejlepší prodejce autodílů a profesionální autoservisy.
Značka ProfiAuto vznikla v roce 2008 jako služba, kterou poskytuje jeden z největších velkoobchodních distributorů náhradních dílů v Evropě, firma Moto-Profil. Společnost Moto-Profil vznikla v roce 1993 v polském městě Chorzów. Od roku 2000 začala expandovat. Firemní obrat každým rokem roste - v roce 2015 byl roční obrat přes pět miliard korun a pro letošní rok se počítá s 5,6 miliardami Kč. Tím roste i hodnota firemních akcií, která je v současné době odhadována na více než miliardu korun.
 
Moto-Profil sdružuje přes 160 nezávislých velkoobchodů a více než 400 ProfiAuto servisů po celém Polsku a více než 250 výrobců autodílů. Centrální sklad v Chorzowě u Katovic se 42 000 m2 skladové plochy má hodnotu skladových zásob1,3 miliardy Kč a garantuje dodání autodílů ještě v den objednání.
 
Vize pro český trh
Nyní se značka ProfiAuto rozhodla z polského prostředí expandovat. K tomuto účelu si vybrala Českou republiku a Slovensko, kde chce do roku 2017 mít 250 autoservisů. Hlavním cílem společnosti je nabízet svým zákazníkům ten nejkvalitnější servis s pomocí nejmodernějších technologií jak pro osobní, tak pro nákladní vozidla.
 
Projekt ProfiAuto si stanovil ambiciózní cíl: vybrat mezi existujícími firmami a autoservisy v České republice ty nejlepší a sdružit je do jedné sítě. Značka ProfiAuto chce být garantem kvalitního a profesionálního přístupu odborníků, kteří majiteli ochotně poradí s výběrem vhodného dílu pro jejich auto a zajistí odbornou montáž s důrazem na vysokou profesionalitu. Motoristé budou moci nejbližšího prodejce či servis ProfiAuto hledat na stránkách www.profiauto.pl/cz.
 
„Od našeho vstupu na český trh si slibujeme především pozvednutí kvality servisů, které často technologicky zaostávají za těmi evropskými. Češi také často nevědí, jak vůbec kvalitní servis odlišit od toho špatného. To se doufám, již brzy změní. Do konce roku 2017 plánujeme navýšit počet našich autoservisů v ČR a na Slovensku na 250, což je již více než dostatečně hustá síť,“ říká ředitel ProfiAuto pro Českou republiku a Slovensko Jindřich Krejčí.
 
„Chceme autoservisy, jejich manažery i zaměstnance, učit jak vše dělat správně. Servisů bychom do našeho projektu mohli získat stovky, když jim nabídneme třeba zdarma vyvažovačky. Jenomže tyto servisy se pak nebudou rozvíjet a nebudeme mít zpětnou vazbu. My chceme spojit spolupráci s rozšiřováním služeb a zvyšováním kvality. Chceme, aby naši partneři investovali do svého podniku a využívali přitom naši pomoc a nabízené aplikace,“ řekl nám Jindřich Krejčí.
 
Cílem není získávat zákazníky nejnižší cenou, ale službami navíc, především možností objednat se do servisu pomocí aplikace z chytrých telefonů.
 
Jednotlivé firmy (autoservisy) přitom neztratí svou identitu. Značkou ProfiAuto zvýší své renomé, protože prodejci a autoservisy, zapojené do projektu, musí splnit přísná kritéria na vybavení, odbornost, kvalitu práce a přístup k zákazníkům. Prvními klíčovými partnery značky ProfiAuto na českém trhu jsou firmy Rall a J+M Autodíly.
 
Výhody pro partnerské servisy
- intenzivní obchodní, informační, propagační a školitelská podpora
- přístup k nejnovějším informacím v rámci celé servisní sítě
- pomoc s aktivním získáváním klientů
-  podnikatelská výpomoc v rozšiřování služeb
- atraktivní servisní smlouvy a odměny servisům za nákup zboží
- lokální i celorepubliková reklama
- špičková marketingová i technická školení
- atraktivní pojištění pro jednotlivé servisy
ProfiAuto je otevřená společnost ke které se může připojit jakýkoliv servis.  V podmínkách nutných pro vstup se dbá na vysokou kvalitu služeb, servis musí mít alespoň dvě servisní stání a otevírací dobu minimálně 8 hodin.
 
Zcela zásadní výhodou pro zapojené autoservisy je možnost zdarma získat přístup ke kalkulačním programům a pracovním postupům. Autoservisům se přitom nabízí i školení, kde se naučí s těmito programy pracovat.
 
První partneři Rall a J+M Autodíly
Společnost J+M autodíly v České republice působí už více než šest let a primárně se věnuje prodeji a distribuci náhradních dílů pro osobní a nákladní automobily. J+M autodíly nabízí široký sortiment autodílů, příslušenství a servisního vybavení od renomovaných výrobců. V současné době mají J+M autodíly více jak 4000 aktivních odběratelů, 21 poboček a 15 regionálních partnerů.
 
„Věřím, že spolupráce s ProfiAuto bude ve znamení nových příležitostí na českém trhu. Navíc nám partnerský program přináší velkou přidanou hodnotu ve formě profesního rozvoje našich zaměstnanců a zázemí silné značky,“ říká jednatel společnosti J+M Autodíly Marek Bochníček.
 
Druhým významným partner ProfiAuta je společnost Rall s.r.o., která na trhu působí od roku 1992. Rall zaměstnává 58 lidí, kteří obsluhují více než 1500 zákazníků z  ČR i Slovenska. V dílnách Rallu je opraveno vice než 2000 automobilů denně.
 
Pitstop
Svým zákazníkům se ProfiAuto snaží přiblížit i prostřednictvím akce Pit Stop, kterou pořádá s cílem zvýšení bezpečnosti na silnicích. Akce bude vůbec poprvé probíhat během října ve vybraných městech (Sokolov, Karlovy Vary) a řidiči si v rámci ní budou moci například nechat bezplatně zkontrolovat technický stav svých vozidel. Akce se budou konat u velkých obchodních center, kde je velký pohyb lidí i s jejich vozidly a kde je současně k dispozici potřebný prostor.
 
Unikátní projekt slavil v Polsku velký úspěch. V rámci bezplatných kontrol se experti soustředí především na důležitá témata týkající se bezpečnosti. Jde například o kontrolu stavu zavěšení, pneumatik, akumulátorů, klimatizace, stěračů, nastavení světel a podobně. Hlavním cílem Pitstopu je připomenout řidičům, jaký vliv může mít technický stav vozidel na bezpečnost jízdy.
 
Současně je Pitstop propagací značky ProfiAuto, kterou tak dostává do povědomí motoristů. Přitom motoristé získávají důvěru v novou značku, když poznají lidský i profesionální přístup a k tomu zdarma získají důležité informace o svém vozidle.