name | autoweek.cz

Auto-plus 10 let na trhu ojetých vozů

Auto-plus 10 let na trhu ojetých vozů

07.02.2011 | | Tiskové zprávy

Díky nadstandardním službám a zárukám měl program společnosti IVG auto-plus v roce 2001 raketový start. V letech 2001 až 2010 bylo prodáno celkem 112 040 ojetých vozů.

Program prodeje ojetých vozů auto-plus slaví v roce 2011 kulaté jubileum. Letos je to přesně deset let, kdy společnost Import Volkswagen Group způsobila na českém trhu ojetých vozů revoluci inovativním obchodním modelem zaměřeným na prodej prověřených osobních a užitkových automobilů s nabídkou rozmanitých služeb a zákaznických benefitů. Zákazníci oceňují férový přístup dodnes, což se odráží v neustálém posilování postavení značky auto-plus na českém trhu ojetých vozů.

Základ pro pozdější program auto-plus byl položen již v roce 1998, kdy v rámci společnosti Import Volkswagen Group vzniklo oddělení pro prodej ojetých vozů a správu vozového parku. Ochranná značka auto-plus byla registrována společně s doménou www.auto-plus.cz v roce 2000 a o rok později zahájil program auto-plus svou činnost. Prodej prověřených ojetých vozů se od začátku vyvíjel velmi dynamickým způsobem stejně jako počet participujících prodejců (z původních 22 vzrostl na současných 40), kteří již ve druhém roce působení značky auto-plus prodali na českém trhu 6746 vozů.

Celkem bylo v letech 2001 až 2010 prodáno prostřednictvím programu auto-plus 112 040 ojetých vozů, přičemž dosud platný prodejní rekord ve výši 14 421 vozů byl ustaven v roce 2008. značce auto-plus se i nadále daří zvyšovat svůj tržní podíl, což je významným indikátorem správnosti zvolené strategie zaměřené především na kvalitu a spokojenost zákazníků.

Neutuchající zájem českých zákazníků o nabídku programu auto-plus ilustruje nepřetržitě rostoucí návštěvnost internetových stránek www.auto-plus.cz. Databáze ojetých vozů zařazených do programu auto-plus prochází průběžnými aktualizacemi a pro zájemce je samozřejmě dostupná on-line nepřetržitě a odkudkoli.

Počet unikátních návštěv překonal v loňském roce poprvé hranici tří milionů a během uplynulých deseti let jich oblíbený portál pro ojeté vozy zaznamenal úctyhodných 13 942 594! V roce 2006 byly stránky www.auto-plus.cz kompletně přepracovány, aby se prudce rostoucí počet návštěvníků dokázal ještě lépe orientovat ve stále rozmanitější nabídce ojetých vozů.

Další významná modernizace zaměřená na nové způsoby vyhledávání vozů v nabídce čeká na hlavní prodejní nástroj auto-plus v průběhu letošního roku. Komunikace mezi prodejci auto-plus a zákazníky se vydá také zcela novými cestami, neboť auto-plus vstoupí také na nejrozšířenější sociální síť Facebook.

Kromě přehledné a snadno dostupné nabídky ojetých vozů na internetu je základním předpokladem pro úspěšné fungování značky auto-plus výhradní zaměření na ojeté vozy, které jsou důkladně prověřené z hlediska původu, technického stavu a počtu ujetých kilometrů a případně dovezené do ČR oficiálním dovozcem.

Oproti konkurenci nabídla značka auto-plus již v roce 2001 několik zásadních výhod, jako například záruku výměny zakoupeného vozu do čtrnácti dnů, záruku zpětného odkupu vozu za cenu odpovídající stáří, počtu najetých km a stavu vozu, možnost financování vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, možnost získání výhodného havarijního pojištění,.

Program auto-plus pružně reaguje na změny na trhu a nové potřeby zákazníků, což se odráží v průběžném zlepšování nabízených služeb a zvyšování celkové efektivity nákupu a prodeje ojetých vozů. Značka auto-plus uvedla proto v roce 2008 jako první na českém trhu ojetých vozů kompletní záruku na ojeté vozy ve spolupráci s renomovanou společností Car Garantie.

Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy se dále rozšiřoval i v roce 2010. Záruka auto-plus dává zákazníkům jistotu, že je nepotkají nečekané výdaje na opravu vad a poruch. Záruka je dvanáctiměsíční a kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo.

Rok 2010 se nesl ve znamení dalších zákaznicky atraktivních akcí. Díky spolupráci se společností ŠkoFIN dostal zákazník, který se rozhodl pro financování od ŠkoFINu, výše uvedenou záruku na vozy všech značek zcela zdarma. Vedle úspěšné akce \"Záruka s financováním od ŠkoFINu zdarma\" věnovala značka auto-plus za podpory Volkswagenu, Audi a ŠkoFINu všem kupujícím ojetých vozů uvedených značek poukaz na 5000 Kč, který bylo možné uplatnit na servisní práce nebo nákup originálního příslušenství a náhradních dílů.

Značka auto-plus se v uplynulých deseti letech zařadila mezi významné hráče na trhu ojetých vozů a v úspěšné realizaci své strategie hodlá pokračovat i ve druhém desetiletí své existence. Hlavním cílem programu auto-plus pro rok 2011 je další zvyšování konkurenceschopnosti prodejců, rozšiřování nabídky kvalitních služeb a zavádění standardizovaného výkupu (zejména na protiúčet) a prodeje vozů. Cílem auto-plus pro rok 2011 je prodej 12 000 vozidel.