name | autoweek.cz

Škoda v Brně představuje nový designový směr

Škoda v Brně představuje nový designový směr

01.06.2011 | | Tiskové zprávy

Brněnská lákadla: tuzemská výstavní premiéra konceptu VisionD, speciální edice Fabia Monte Carlo a Superb combi s designovým paketem L&K, Yeti a Roomster„Bicolour“ s dvoubarevnou karoserií a v sobotu, 4. června volný vstup pro všechny majitele vozů Škoda.

Stánek značky Škoda na letošním brněnském Autosalonu své návštěvníky přivítá řadou národních premiér. Největším lákadlem bude česká výstavní premiéra designového konceptu VisionD. Produktové novinky modelového roku 2012 jsou k vidění na kompletní produktové paletě sériových modelů. Od 4. do 9. června je brněnské výstaviště určeno všem příznivcům automobilů; stejně jako loni mají návštěvníci, kteří se prokáží klíčkem od vozu Škoda, v sobotu 4. června vstup zdarma.

Designový koncept VisionD nechává nahlédnout do budoucnosti tvarů automobilů Škoda. Designová studie upoutá jasně definovanými a precizními tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a pozorností k detailu. Nové logo, které je na designové studii k vidění a které bude již v průběhu roku 2012 zdobit nové modely značky, má jasnější strukturu a působí hodnotněji. Ekonomické cíle, které si automobilka stanovila, vyžadují novou orientaci a použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je pak logickým krokem.

Svěží vítr do plachet modelové nabídky přinášejí vedle novinek modelového roku 2012 dvoubarevné modely Yeti a Roomster „Bicolour“ s odlišným lakováním střechy. Českou výstavní premiéru rovněž zažije sportovně laděná speciální edice Fabia Monte Carlo, který odkazuje na úspěchy značky Škoda v motoristickém sportu. V rámci předváděcích jízd během víkendových doprovodných aktivit si budou moci zájemci osobně vyzkoušet kompletní modelovou paletu vozů Škoda. Vedle haly P bude také probíhat prezentace nabídky ojetých vozů Škoda Plus.

Na výstavní ploše nebudou chybět ani produkty ze sortimentu Škoda Originální příslušenství a Škoda originální díly. Novou kolekci jízdních kol v designu Škoda 2011, jejíž tváří se se pro rok 2011 stal dvojnásobný mistr světa v cyklokrosu v kategorii Elite – Zdeněk Štybar, budou zastupovat silniční kolo Mont Ventoux, horské kolo Super 2000 a krosové kolo Octavia. Novinkou v sortimentu jízdních kol v designu Škoda je model Tour, jízdní kolo vhodné zejména k jízdě po městě a na kratší vzdálenosti.

Produkty Škoda originálního příslušenství a originálních dílů si budou moci návštěvníci prohlédnout na prezentační stěně, jejíž součástí bude prezentace připravované aplikace E-shop, která se tak za nedlouho stane dalším prodejním kanálem společnosti Škoda Auto. Na Autosalonu v Brně bude představena také nabídka služeb Škoda Service – kompletní péče o vůz a mobilitu zákazníka.

Na stánku Škoda bude nově prezentováno téma bezpečnosti a to přímo experty z Výzkumu dopravní bezpečnosti. Návštěvníci se zde seznámí s jednotlivými bezpečnostními prvky na názorném řezu vozem Yeti, s výukovými filmy z oblasti crash testů, s činností Výzkumu dopravní bezpečnosti, s prezentací dětských autosedaček ze sortimentu Škoda Originální příslušenství a s předvedením jejich správné instalace. Součástí programu budou i ukázky správného poutání pasažérů, nastavení volantu, sedadla a bezpečnostních pasů. Nově přepracovaná je také webová aplikace určená dětem „Škoda hrou“, která pomocí animovaného prostředí učí děti i dospělé pravidlům silničního provozu a bezpečnému chování v něm.