name | autoweek.cz

Značka Das WeltAuto byla úspěšně přijata

Značka Das WeltAuto byla úspěšně přijata

11.10.2012 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

Přechod značky auto-plus na Das WeltAuto byl úspěšně završen. Das WeltAuto po devíti měsících letošního roku hlásí meziroční růst o 17,7 %.

 

Program prodeje ojetých vozidel Das WeltAuto, který je součástí strategie koncernu Volkswagen, se může po dokončeném přechodu z původní značky auto-plus na novou značku Das WeltAuto pochlubit úspěšnou bilancí. Během prvních devíti měsíců letošního roku bylo totiž v síti Das WeltAuto prodáno 10 711 ojetých vozů, což znamená meziroční nárůst ve výši 17,7 %.

„V současnosti působí již všichni naši prodejci pod novou značkou Das WeltAuto a velmi nás těší, že zákazníci přijali tuto změnu velmi pozitivně. Dokazují to úspěšné obchodní výsledky od začátku ledna do konce září letošního roku,“ říká Roman Filip, vedoucí oddělení Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika.

Počet nabízených ojetých vozů se dlouhodobě pohybuje kolem hranice 3000. Největší zájem je o vozy značky Škoda, jichž bylo během prvních devíti měsíců letošního roku prodáno v síti Das WeltAuto 5117. Tento výsledek znamená pozoruhodný meziroční nárůst o 31,6 %, resp. 1228 vozů. Dalším skokanem uvedeného období se stala značka Audi s meziročním nárůstem o 14,8 % (celkem 1041 prodaných vozů) a Volkswagen Užitkové vozy (411 vozidel; +14,5 %). Na stabilní úrovni se drží zájem o osobní vozy Volkswagen (1831 vozů; +0,2 %) a SEAT (427 vozů oproti 463 vozům v období od ledna do září 2011). Zákazníci si odvezli od prodejců Das WeltAuto také 1884 vozů ostatních značek (+14,0 %).

„Český trh s ojetými vozy se letos vyvíjí příznivěji než v loňském roce, zejména letní měsíce byly překvapivě dobré navzdory poněkud slabšímu srpnovému prodeji. Pro rok 2013 očekáváme mírné snížení počtu prodaných ojetých vozů na českém trhu, nicméně v rámci sítě Das WeltAuto hodláme tomuto trendu čelit osvědčenou nabídkou prověřených, kvalitních a spolehlivých ojetých vozů a poskytováním nadstandardních zákaznických služeb, mezi něž patří i minimálně roční záruka na každý vůz do 5 let stáří a do 150 000 ujetých kilometrů,“ dodal Roman Filip.

Celosvětová obchodní síť Das WeltAuto těží z mezinárodního zázemí koncernu Volkswagen. Díky tomu může zákazníkům poskytovat dosud nevídané standardy kvality a služeb, které se svou úrovní vyrovnají obchodu s novými automobily.