name | autoweek.cz

Ford jde dál!

Ford jde dál!

03.02.2012 | Antonín Matějka | Trendy

Společnost Ford Motor Company představila svůj nový slogan, který bude nadále používat ve veškeré externí komunikaci.

Anglický výraz „Go Further“ tak bude novým mottem charakterizujícím všechno úsilí a snažení společnosti, stejně jako její jednotlivé modely a služby, ale i její snahu vyvíjet a vyrábět lepší, bezpečnější a čistší automobily a přispívat k vyšší kvalitě života. „Go Further“ není jen reklamním sloganem. Je to také heslo, jež vystihuje naši firemní kulturu i to, čím se lišíme od ostatních značek. Zároveň to pro nás představuje slib, že se vždy a za všech okolností budeme snažit jít ještě dále, abychom svým zákazníkům dodali skvělý produkt, ještě lepší než jaký očekávali,“ vysvětluje generální ředitel a prezident Ford Motor Company Alan Mulally.

 

Když něco funguje, neměň to, říká lidová moudrost


Jenže když to funguje, neznamená to, že by to nemohlo fungovat o něco lépe, že se to nedá ještě dále vylepšit. To platí i o heslech, charakterizujících automobilku s modrým oválem ve znaku. V USA se dosud používal slogan „Drive One“, v Evropě „Feel the difference“. A právě nové motto „Go Further“, které lépe koresponduje se současnou pozicí a ambicemi Fordu, obě tato hesla nahrazuje. „Go Further“ znamená nejen vyvinout takový design našich aut, který se bude odlišovat od všech ostatních značek a bude přitom elegantní, účelný a praktický. Znamená to také zapojení inovativních technologií, jež budou výraz „automobil“ nově definovat. Nechceme však pouze držet krok s ostatními, ale být vždy v čele a o kus před nimi. Pod heslem „Go Further“ si můžeme představit i prošlapávání nových cest, na něž se dosud nikdo jiný neodvážil. Stejně tak to znamená podněcovat naše zaměstnance, aby si uvědomili, že jsou to právě a jenom oni, kdo mohou vytvořit ten zásadní rozdíl mezi námi a naší konkurencí,“ vysvětluje Alan Mulally. „Slogan ‚Go Further‛ používáme záměrně nepřeložený. Nejen proto, že jsme si ověřili, že mu naprostá většina české populace rozumí, ale také proto, abychom připomněli, že jakkoli je Ford globální společnost, má své kořeny pevně zapuštěny ve Spojených státech amerických. ‚Go Further‛ pro nás také vyjadřuje lidský rozměr veškerého našeho konání pod modrým oválem. V originále je to vyjádřeno větou ‚People serving People‛, což pro nás představuje společné úsilí a vstřícnost k našim partnerům a zákazníkům,“ vysvětluje Jan Laube, generální ředitel společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.