name | autoweek.cz

Vítězové národního kola soutěže Young, Creative, Chevrolet

Vítězové národního kola soutěže Young, Creative, Chevrolet

14.06.2012 | Vladimír Rybecký | Trendy

První tři v každé kategorii získali finanční odměny. Vítězové jednotlivých kategorií navíc postupují do celoevropského kola.

Během slavnostního, ale neformálního večera v pražském divadle Disk byla oznámena jména vítězů jednotlivých kategorií českého kola celoevropské soutěže studentů uměleckých škol Young, Creative, Chevrolet.
Její pátý ročník se nese ve znamení rekordní účasti studentů z 24 zemí, kteří celkově odevzdali 1012 projektů ve čtyřech kategoriích. Pokud jde o naše končiny, studenti z 12 zemí střední a východní Evropy předložily porotcům 451 prací, přičemž studenti ze čtyř českých vysokých škol jich vytvořili 49.
V kategorii MÓDA bylo úkolem vytvořit outfit na cestu autem podle vašich snů v modelu Chevrolet podle vašeho výběru. Nezáleží na cíli cesty, úkolem je zachytit ideální zážitek z jízdy jazykem módy.
Pořadí: 1. Lenka Matoušková (Univerzita Tomáše Bati, Zlín), 2. Veronika Krahulíková (Univerzita Tomáše Bati, Zlín), 3. Lenka Greplová (Univerzita Tomáše Bati, Zlín).

Úkolem v kategorii FOTOGRAFIE bylo vytvořit dílo podle tohoto zdání: Na křižovatce mezi minulostí a budoucností se nachází okamžik, který může o všem rozhodnout. Hlavní důraz je třeba klást na význam příslibu do budoucna.
Pořadí: 1. Helena Dufková a Jan Hřebíček (Univerzita J. E. Purkyně, Ústí nad Labem), 2. Vojtěch Zikmunda a Jitka Vycpálková (Soukromá vyšší odborná škola umění a reklamy, s.r.o. Orange Factory, Praha), 3. Stanil Stanchev (Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze).
VISUAL ARTS: účastníci v této kategorii měli vytvořit unikátní a působivý potisk na trička a mikiny ve smyslu sloganu Postoj, který můžete nosit s pouze jemným odkazem na značku Chevrolet.
Pořadí: 1. Stanil Stanchev (Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze), 2. Martin Wagner (Soukromá vyšší odborná škola umění a reklamy, s.r.o. Orange Factory, Praha), 3. Kamil Fišer (Soukromá vyšší odborná škola umění a reklamy, s.r.o. Orange Factory, Praha).

Chtěli jste někdy udělat nebo změnit něco sami na sobě, na společnosti nebo na světě? Tak zněla základní otázka zadání pro kategorii VIDEO. Úkolem pak bylo vytvořit video, které pobídne lidi, aby ve svém životě něco uskutečnili.

Pořadí: 1. Jana Bauerová a Marie Čermáková (Univerzita J. E. Purkyně, Ústí nad Labem), 2. Radovan Surý a Jakub Klír (Univerzita Tomáše Bati, Zlín), 3. Yan Renelt (Univerzita J. E. Purkyně, Ústí nad Labem).

Za umístění na prvních třech místech v každé kategorii získávají vítězové 1200, 800, resp. 500 €, přičemž prvního místa se postupuje do celoevropského finále. To bude vyhodnoceno odbornou porotou v průběhu července v Kolíně nad Rýnem. Loni v něm studenti z Čech a Slovenska získali tři vítězství z pěti možných.