6. škoda challenge 2016 | Aktuality | autoweek.cz

6. Škoda Challenge 2016
14.06.2016 | Rybecký Vladimír | Aktuality
V Kosmonosech a Praze vyvrcholil 6. ročník mezinárodní servisní soutěže Škoda Challenge.
Vyrábět kvalitní auta je pro automobilku sice nezbytnou, nikoliv však postačující podmínkou úspěchu. Z hlediska zákazníků je neméně důležitý způsob prodeje a posléze i kvalita poprodejních služeb. Servisní činnosti jsou v tomto ohledu dnes už jen částí z těchto služeb. Proto bylo tradiční klání nejlepších servisních specialistů značky nově rozšířeno o další činnosti a soutěž dostala nové jméno Škoda Challenge.
V Servisním tréninkovém centru v Kosmonosech se sešli nejlepší mechanici a prodejci značky Škoda z celého světa, aby si změřili síly při plnění praktických úkolů, s nimiž se setkávají ve své každodenní praxi. Připraveno pro ně bylo celkem 39 pracovních stanovišť. Poté na ně v pražském hotelu Clarion čekaly teoretické testy.
Významnou roli vedle pořádající automobilky Škoda Auto sehráli i dva partneři, společnosti Castol a Interaction, zastupující autolaky značky Spiess Hecker.
Své zástupce, kteří vzešli z národních kol, vyslalo celkem 30 zemí.
Soupeření v STC v Kosmonosech, kde byly pro soutěže autolakýrníků využity i prostory lakovny přilehlého servisního střediska, provázela na jednu stranu poklidná atmosféra perfektně připravené soutěže, ale na druhou stranu i dobře patrná nervozita soutěžících. Ta se občas projevila i chybičkami, jichž by se za „nesoutěžních“ podmínek nepochybně nedopustili.
Vítězové v jednotlivých kategoriích se stali:
Autolakýrník: Egiles Žikenis z Lotyšska
Servisní technik: David Grávalos Pascuale ze Španělska
Diagnostik: Henrik Svane z Dánska
Servisní poradce: Zdeněk Pazderka z České republiky
Specialista na díly: János Bertók z Maďarska
Prodejní poradce: Zsolt Jandó z Maďarska
Reprezentant importéra: Thomas Stockinger z Rakouska
Nejúspěšnějším týmem byl domácí tým České republiky, jehož všichni zástupci se umístili ve svých kategoriích na čelních pozicích do čtvrtého místa.
Při slavnostním večeru v Praze na Žofíně ceny nejlepším spolu s představiteli automobilky a zástupci partnerů předával tovární jezdec značky Škoda v soutěžích mistrovství světa Pontus Tindemand společně se svým spolujezdcem Jonasem Andersonem.
V Servisním tréninkovém centru v Kosmonosech se sešli nejlepší mechanici a prodejci značky Škoda z celého světa, aby si změřili síly při plnění praktických úkolů, s nimiž se setkávají ve své každodenní praxi. Připraveno pro ně bylo celkem 39 pracovních stanovišť. Poté na ně v pražském hotelu Clarion čekaly teoretické testy.
Významnou roli vedle pořádající automobilky Škoda Auto sehráli i dva partneři, společnosti Castol a Interaction, zastupující autolaky značky Spiess Hecker.
Své zástupce, kteří vzešli z národních kol, vyslalo celkem 30 zemí.
Soupeření v STC v Kosmonosech, kde byly pro soutěže autolakýrníků využity i prostory lakovny přilehlého servisního střediska, provázela na jednu stranu poklidná atmosféra perfektně připravené soutěže, ale na druhou stranu i dobře patrná nervozita soutěžících. Ta se občas projevila i chybičkami, jichž by se za „nesoutěžních“ podmínek nepochybně nedopustili.
Vítězové v jednotlivých kategoriích se stali:
Autolakýrník: Egiles Žikenis z Lotyšska
Servisní technik: David Grávalos Pascuale ze Španělska
Diagnostik: Henrik Svane z Dánska
Servisní poradce: Zdeněk Pazderka z České republiky
Specialista na díly: János Bertók z Maďarska
Prodejní poradce: Zsolt Jandó z Maďarska
Reprezentant importéra: Thomas Stockinger z Rakouska
Nejúspěšnějším týmem byl domácí tým České republiky, jehož všichni zástupci se umístili ve svých kategoriích na čelních pozicích do čtvrtého místa.
Při slavnostním večeru v Praze na Žofíně ceny nejlepším spolu s představiteli automobilky a zástupci partnerů předával tovární jezdec značky Škoda v soutěžích mistrovství světa Pontus Tindemand společně se svým spolujezdcem Jonasem Andersonem.
- Volkswagen zavádí pro elektromobily ID aktualizace Over-the-Air
- Honda ohlašuje autonomní řízení 3. úrovně
- Růst počtu nabíjecích stanic ABB
- Toyota připravuje nové auto pro Kolín
- Riziko platební neschopnosti v Německu roste
- Lidl zahajuje prodej nových automobilů
- Vychází magazín Autoservis & mobilita
Další články
© 2021 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz