audanext urychlí vyřízení pojistných událostí | Aktuality | autoweek.cz

AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí

AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí

23.10.2015 | Rybecký Vladimír | Aktuality

AudaNEXT je novou platformou pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení v oblasti pojišťovnictví a automobilového průmyslu. Umožňuje kalkulace prací pro značkové i neznačkové servisy s využitím komplexního systému založeného na cloudu.
Společnost Audatex oficiálně představila unikátní platformu AudaNEXT pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení pro oblast pojišťovnictví a automobilového průmyslu, především pro autoservisy.
 
Společnost Audatex se specializuje na IT řešení pro oblast automobilového průmyslu a pojišťovnictví. Je vedoucí firmou v oblasti automatizovaných výpočtů nákladů na opravy a řízení likvidace škod na vozidlech.
 
Nová platforma AudaNEXT mimo jiné výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin. V současné době na nový systém postupně přecházejí všichni klienti Audatexu, tedy pojišťovny, nabízející pojištění motorových vozidel v ČR, dovozci motorových vozidel, dílů a laků, a řada autorizovaných i neautorizovaných servisů a lakoven.
 
Základem řešení AudaNEXT je unikátní cloudový software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků i podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému, tj. pojišťoven, autoservisů a dovozců.
 
Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016. Systém podporuje všechny OS (Win, Android, iOS) a typy zařízení (PC, tablety, smartphony).
 
„Díky nové platformě AudaNEXT jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení. Nová platforma je svojí flexibilitou, technologickou úrovní a jednoduchostí ovládání ojedinělá i v evropském měřítku. Jsme přesvědčeni, že AudaNEXT přinese našim klientům výraznou úsporu nákladů a času, a zefektivní doposud zdlouhavé a komplikované procesy,“ říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.
 
„Proces vyřízení pojistné události je nyní díky platformě AudaNEXT ještě rychlejší, transparentnější, přehlednější a snazší pro všechny uživatele. Těží z toho všechny zainteresované strany tedy servis, pojišťovna, importér vozidel, laků, dílů a zejména koncový zákazník, tedy majitel vozu,“ popisuje Miroslav Richter, obchodní ředitel Audatex Systems CZ/SK.
 
„V budoucnu by se s použitím autonomních a smart automotive systémů zabudovaných v automobilech celý proces komunikace mezi automobilem, servisem a pojišťovnou mohl spustit zcela automaticky již v okamžiku nehody či poškození vozidla. Doba, kdy servisní technik nebo likvidátor pojišťovny budou místo tabletu používat například chytré brýle už pravděpodobně také není příliš vzdálená,“ uzavírá Miroslav Richter z Audatexu.
  • AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí
  • AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí
  • AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí
  • AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí
  • AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí
  • AudaNEXT urychlí vyřízení pojistných událostí