restart opelu v prodeji užitkových vozidel | Aktuality | autoweek.cz

Restart Opelu v prodeji užitkových vozidel

Restart Opelu v prodeji užitkových vozidel

16.06.2013 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Dovozní organizace Opel C&S si dala za cíl oživit prodej lehkých užitkových vozidel značky Opel. Spouští proto kampaň Restart!

Opel není spokojen s objemem prodeje lehkých užitkových vozidel. Jeho podíl na trhu v této kategorii (vloni i letos za prvních pět měsíců 1,6 %) neodpovídá postavení značky na trhu osobních vozidel. Vedení Opelu C&S přiznává, že značce v nedávné době v této oblasti poněkud ujel vlak.

Opel přitom má ve své nabídce čtyři užitková vozidla všech kategorií pokrývající potřeby většiny zákazníků: nejmenší Corsa Van s nákladovým prostorem o objemu 0,92 m3, kompaktní Combo s karoseriemi Van, Combi a Tour s nákladovým prostorem až 4,6 m3 (Combo je v prodeji i ve verzi na CNG), střední Vivaro s karosářskými variantami Van, Combi, Tour, Double Cab, plošina a mikrobus Life s nákladovým prostorem až 8,4 m3 a velké Movano s karosářskými verzemi Van, Crew Van, Combi, Bus, plošina a podvozek. Movano má v nabídce i továrně připravené nástavby valník, sklápěčka a skříň a na výběr jsou pohon předních nebo zadních kol, který během 4. čtvrtletí doplní verze s pohonem všech kol.

Opel tedy má všechny předpoklady být úspěšnější a i v kategorii užitkových vozidel dosahovat vyššího zisku. Vedením prodeje užitkových vozidel Opel se stal Mikuláš Ivaško. Jeho úkolem pro rok 2013 je prodej 460 užitkových vozidel, tzn. zvýšení o 62,5 % proti loňským 283 vozidlům, což byl historicky nejhorší výsledek značky.

Jako doplněk uvedení nových továrních přestaveb Opel chce rozšířit nabídku přestaveb připravovaných ve spolupráci s českými dodavateli tak, aby se podstatně rozšířilo rozsah potenciálních zákazníků. K tomu se připojí nabídka nadstandardního příslušenství pro užitková vozidla.

Opel se chce rovněž více zaměřit na fleetový prodej - už dva roky se totiž nepodařilo uskutečnit prodej většího počtu vozidel jednomu zákazníkovi.

Opel má v současné době 21 prodejních míst nabízejících užitková vozidla značky. Už od ledna byl spuštěn projekt CV Specialista. V jeho rámci má už pět prodejců tato profesionální prodejní centra zaměřená na prodej užitkových vozidel (do konce roku by se měli přidat další dva). V nich bude kvalifikovaný specialista zaměřený jen na prodej užitkových vozidel. V prodejně bude rozšířená nabídka užitkových vozidel vč. přestaveb. Tito prodejci budou rovněž nabízet nadstandardní služby pro zájemce o užitková vozidla.

  • Restart Opelu v prodeji užitkových vozidel
  • Restart Opelu v prodeji užitkových vozidel
  • Restart Opelu v prodeji užitkových vozidel
  • Restart Opelu v prodeji užitkových vozidel
  • Restart Opelu v prodeji užitkových vozidel