kia motors jde za ambiciózním cílem | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Kia Motors jde za ambiciózním cílem

Kia Motors jde za ambiciózním cílem

20.01.2010 | | Tiskové zprávy

Kia prožívá jak globálně tak i v České republice mimořádně úspěšné období a z hlediska prodeje stále posiluje svůj tržní podíl i navzdory nepříznivé ekonomické situaci. Pro posílení svých ambicí nyní přichází se sedmiletou zárukou na všechny vozy.

Jak vyplývá z nedávno zveřejněných výsledků za rok 2009, společnosti Kia Motors Czech se podařilo nejen prosadit se mezi sedmičku největších importérů automobilů, ale především dále posílit podíl na českém trhu.

Do tohoto pomyslného „čela pelotonu“ se Kia dotáhla poprvé v roce 2007, kdy jí k tomuto historickému úspěchu, stejně jako ke změně ve vnímání značky, dopomohl oblíbený a v současné době nejprodávanější model v segmentu nižší střední třídy – bestseller cee´d.

Výsledky prodeje za rok 2009 dokazují, že Kia Motors Czech se může nejen směle měřit s většinou tradičních importérů, ale že si dál upevňuje dobyté pozice ve vedoucí skupině.  A že se jí to daří, ukazují aktuální prodejní výsledky. Zatímco v roce 2008 činil podíl vozů Kia na českém trhu (M1 + N1) 3,5 %, loni to bylo již 4,2 % a mezi osobními automobily dokonce 4,55 %. Podobně mluví ve prospěch prodejních úspěchů značky Kia skutečnost, že zatímco tuzemský trh ztratil meziročně 11,1 % (M1 + N1), Kia dosáhla meziročního zvýšení registrací
o 5,8 % a posílila si tak dále své postavení.

Vzhledem k tomu, že Kia Motors nenabízí užitková vozidla, je pro ni dosavadní hodnocení M1+ N1, kdy se sčítaly registrace osobních i užitkových vozů, značně hendikepující. V kategorii osobních vozů je její pozice na českém trhu ještě výrazně lepší, a pokud bychom sledovali jen kategorii osobních vozů, tak
od roku 2008 „přeskočila“ Kia v hodnocení M1 tři velké konkurenty, což jí katapultovalo v hodnocení roku 2009 na 6. příčku a mezi importéry jí patří dokonce pátá pozice.

Kia Motors chce v roce 2010 pokračovat v tomto trendu a dále posilovat. Věří svým produktům a jejich vysoké kvalitě, což dokládá i nově zavedenou sedmiletou zárukou, kterou nyní poskytuje na všechny své modely.

Prodejní výsledky 2009

  • 8. pozice v hodnocení za M1 + N1
  • 7 600 registrovaných vozů, což je nárůst o 7 %
  • podíl na trhu 4,2 %
  • meziroční nárůst o 5,8  %
  • 6. pozice v hodnocení za M1
  • 7.348 registrovaných vozů
  • podíl na trhu 4,55 %
  • meziroční nárůst o 34,1 %
  • Kia cee´d - nejprodávanější vozidlo v C segmentu (vozy nižší střední třídy) a zároveň čtvrté absolutně nejprodávanější napříč kategoriemi v České republice

 

Kia Motors poskytuje 7 let záruky na všechny modely

Kia Motors prožívá z hlediska prodejů mimořádně úspěšné období. S příchodem nového roku se rozhodla opět dokázat, že je značkou, která umí vždy pozitivně překvapit.

V duchu svého firemního sloganu The Power to Surprise Kia Motors přichází s bezkonkurenční a jedinečnou výhodou – sedmi roky záruky nyní nově na všechny modely prodané v Evropě!

Kia uvedla na trh sedmiletou záruku poprvé v roce 2006 u prvního v Evropě vyráběného modelu cee´d. Nyní, aby navázala na tento obrovský úspěch a potvrdila tak vysokou kvalitu svých vozů, nabízí Kia záruku 7 let nebo 150 000 km na všechny své modely prodávané v Evropě – od populárního malého Picanta až po velké SUV Sorento.

Sedm let záruky Kia se vztahuje na všechny vozy Kia předané koncovému zákazníkovi po 1. lednu 2010.

Sedm let záruky Kia v nové podobě je komplexní zárukou výrobce, která pokrývá celý automobil po dobu sedmi let od předního nárazníku po zadní, přičemž první tři roky nejsou limitovány počtem ujetých kilometrů. (Dosud poskytovaná sedmiletá záruka se v šestém a sedmém roce vztahovala jen na pohonné ústrojí).

Díky sedmi letům záruky Kia se tak pro většinu běžných motoristů omezí náklady na provoz vozidla pouze na výdaje za palivo, běžnou údržbu a pojištění. Významnou výhodou pro zákazníka je vedle bezstarostné jízdy prvního vlastníka také možnost převodu záruky při prodeji vozu na další potenciální majitele. Z toho vyplývá i předpoklad zvýšení zůstatkové ceny vozu, což znamená další benefit pro kupující.

 

  • Kia Motors jde za ambiciózním cílem
  • Kia Motors jde za ambiciózním cílem
  • Kia Motors jde za ambiciózním cílem
  • Kia Motors jde za ambiciózním cílem
  • Kia Motors jde za ambiciózním cílem
  • Kia Motors jde za ambiciózním cílem