citroen vstupuje s vozem c4 cactus do nové epochy | Aktuality | autoweek.cz

Citroen vstupuje s vozem C4 Cactus do nové epochy

Citroen vstupuje s vozem C4 Cactus do nové epochy

11.02.2014 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Citroen C4 Cactus se má stát mezníkem v základní nabídce značky. Přinese nové způsoby nákupu a systém transparentních závazků Citroen & Vy.

Citroen po úspěšném uvedení prémiové řady DS přechází s průlomovou novinkou ve své základní řadě. Citroen C4 Cactus ztělesňuje mezník v základní nabídce značky - modely řady C představují 80 % prodeje. Nabídnou také nové způsoby používání automobilu, jako je nabídka nákupu podle počtu ujetých kilometrů, a novou zákaznickou zkušenost opírající se o stále větší transparentnost díky nové digitální platformě Citroen Advisor.

 

Citroen C4 Cactus ztělesňuje novou nabídku vozů Citroen na trhu. Nové modely nabídnou nový design, více komfortu, více užitečných technologií, a to vše s nižšími náklady.

 „Více designu, více komfortu, více užitečné technologie a to vše pro nižší náklady,“ uvedl při představení Citroenu C4 Cactus generální ředitel značky Citroen Frédéric Banzet nové postavení vozů Citroen řady C na trhu.

 

Nové způsoby nákupu

Citroen doplní uvedení tohoto nového modelu na trh na konci 1. pololetí roku 2014, dvěma novými způsoby nákupu aut, díky nimž se už automobil nebude používat tak, jako dřív:

- nabídka na míru, kdy si zákazník může zvolit měsíční paušál podle svých finančních možností a skutečných potřeb,

- nabídka nákupu podle počtu ujetých kilometrů, kdy zákazník získá příslib, že zaplatí jen to, co skutečně spotřebuje podle počtu ujetých kilometrů (jen v některých zemích).

Citroen díky těmto dvěma nabídkám, které zahrnují nákup, údržbu a pojištění, svým zákazníkům umožní transparentním způsobem v průběhu času, měsíc po měsíci, řídit svůj rozpočet.

 

Nová zákaznická zkušenost Citroen & Vy pro větší transparentnost

Značka Citroen se rozhodla posílit svůj vztah se zákazníky, a proto spouští systém závazků „Citroen & Vy“ pod heslem transparentnosti: závazek zavolat zpět nespokojenému zákazníkovi do 24 hodin, závazek vrátit auto po zásahu v servisu vždy umyté atd.

 Tyto závazky, které se budou v prodejní a servisní síti postupně zavádět ve 2. pololetí, doplňuje nový nástroj nazvaný Citroen Advisor. Jde o webovou stránku, na níž budou mít zákazníci možnost zanechávat své názory po návštěvě prodejny značky. Jde o nástroj přizpůsobený potřebám dneška, protože 70 % zákazníků spoléhá na názory ostatních zákazníků uvedené na internetu.

 „Díky tomuto novému přístupu zahrnujícímu produkt i služby, vrátíme naší základní nabídce její svébytné místo vedle řady DS, její sílu a výkonnost. Máme nyní dvě nabídky, obě stejně silné a výrazné, obě se svou vlastní cílovou klientelou, obě se svým vlastním výrazem. Citroen bude tedy dál zanechávat svou stopu v historii automobilového průmyslu,“ dodal Frédéric Banzet.