dva roky mototechny | Aktuality | autoweek.cz

Dva roky Mototechny

Dva roky Mototechny

17.09.2014 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Mototechna má po dvou letech na kontě téměř 9000 prodaných vozů, oživení nostalgické značky se podařilo.

Tradiční česká značka Mototechna slaví dvouleté výročí od svého znovuuvedení na trh v roce 2012. Trojnásobné zvýšení prodejů ve srovnání s prvním rokem provozu na necelých 8800 prodaných vozů potvrzuje trend zvyšujícího se zájmu po zánovních a referenčních vozech mezi českými zákazníky. Oblibě se těší také značka Mototechna Premium nabízející luxusní vozy s malým nájezdem a minimálním stářím.

 

Od otevření Mototechny v září 2012 si u této značky zakoupilo vůz již téměř 9 tisíc zákazníků v České republice a přes 2200 zákazníků na Slovensku.

 

„Mohu potvrdit, že zánovní i referenční vozy jsou stále častější volbou českých zákazníků, a topředevším díky své prokazatelné historii, nízkému kilometrovému nájezdu a výrazné cenové úspoře 30-40 % ve srovnání s náklady na pořízení nového vozu,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka AAA Auto, podle které si značka rychle získala novou oblibu.

 

„Lidé z celé republiky reagují na znovuoživení této nostalgické značky s více než šedesátiletou tradicí velmi pozitivně, mnoho z nich si jiještě stále pamatuje z minulosti,“ uvedla Karolína Topolová.

 

Průměrná cena automobilů prodaných během druhého roku Mototechny dosáhla hodnoty 278 000 Kč. Nejčastěji si zákazníci z Mototechny odváželi vozy českého výrobce Škoda, kdy se jednalo o modely Fabia, Octavia, Rapid, Roomster či Yeti, a dále se na nejvyšších místech žebříčku prodejnosti objevily modely značek Hyundai(i20, i30 a ix35) a Kia (ceed a Sportage).

 

Letos v dubnu byla nově otevřena také prémiová značka Mototechna Premium, v jejíž nabídce lze nalézt automobily prestižních značek, které vykazují jen velmi nízkou míru opotřebení a nabízejí úsporu 20-40 % oproti ceně nových vozů.

 

„Za 5 měsíců jsme pod značkou Mototechna Premium prodali již 245 vozů s průměrným stářím 2,5 roku, jejichž průměrná cena byla 850 tisíc korun,“ komentuje prodeje prémiové značky Karolína Topolová.

 

Mezi automobily, které si zákazníci za poslední půlrok nejčastěji odvezli z Mototechny Premium, patří BMW 3 a 5, VW Tiguan, BMW X5 a X6, Volvo XC60, VW CC, Audi A6, Q5 a Q7.

 

„K nejzajímavějším prodaným vozům bych zařadila takové modely jako Nissan GT-R, Maserati GranTurismo, Bentley Continental,BMW X5 a X6 M50d, Porsche 911 nebo Mercedesy CL a CLS 63 AMG. I v naší aktuální nabídce máme další velmi atraktivní automobily, mezi něž se řadí Bentley Continental, Chevrolet Camaro V8 či elektromobil Tesla Model S,“ dodala Karolína Topolová.

 

Vozy z Mototechny jsou dostupné v celé síti AAA Auto. Mototechna současně nabízí všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a vlastní kreditní kartu.