jak bmw group vidí budoucnost | Aktuality | autoweek.cz

Jak BMW Group vidí budoucnost

Jak BMW Group vidí budoucnost

18.06.2016 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Stoleté výročí slaví BMW Group pod heslem The Next 100 Years. BMW Group se vyvíjela z výrobce leteckých motorů na výrobce motocyklů a následně i automobilů. V současnosti pod BMW Group patří značky BMW, Mini, BMW Motorrad a Rolls-Royce, dopravní služby a BMW Financial Services.
Během celé své historie se BMW zaměřovalo na budoucnost. Proto je přirozené, že oslava výročí 100 let od vzniku společnosti se zaměřuje na budoucnost a sdílení vizí osobní dopravy na dvě až tři desetiletí dopředu. Proto BMW Group šest základních hypotéz dopravy budoucnosti pro následující desetiletí, které jsou založené na hlavních trendech a prognózách:
- Doprava bude rozmanitá, nové způsoby dopravy otevřou lidem mnoho možností, jak se dostat do cíle cesty
- Konektivita bude naší druhou přirozeností, v budoucnu bude vše propojené a digitalizace bude pro lidi zásadní, protože to jediný způsob, jak se trvale zvýší kvalita života
- Doprava bude šitá každému na míru, flexibilnější a přizpůsobená individuálním požadavkům, takže lidé budou moci využít vždy oblíbený a nejvhodnější způsob dopravy
- Lidštější technologie, které budou chytřejší schopné se učit a adaptovat se. BMW Group věří, že technologie lidem pomáhají pouze v případě, že se jednoduše a snadno ovládají
- Energie bez emisí.
- Rozmanitá odpovědnost k životnímu prostředí, ale také k lidem.
 
Vizionářské koncepty vozidel
Těchto šest bodů bylo základem a inspirací pro návrhy vizionářských vozidel společnosti, které se veřejnosti představují v rámci oslav stoletého výročí. Každá značka BMW Group interpretuje svoji představu budoucnosti, která odráží její vlastní hodnoty.
 
BMW Vision Next 100 ukazuje, jak bude vypadat čistá radost z jízdy budoucnosti. Při vývoji konceptu nebylo hlavním cílem vytvořit anonymní automobil, ale právě naopak - vyvinout vůz, který by vyšel vstříc všem nárokům svého řidiče.
 
Mini Vision Next 100 je individualizovaným, trvale dostupným způsobem osobní dopravy ve městech. Je odpovědí na základní otázky městské mobility, které přijdou v následujících letech. Základní myšlenkou je promyšlené využívání zdrojů a poskytnutí personifikované mobility. V budoucnu si budou moci příznivci značky přivolat Mini, jež bude odpovídat jejich individuálním požadavkům. Mini budoucnosti bude k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V režimu autonomní jízdy vyzvedne svého řidiče a přizpůsobí se jeho požadavkům, vkusu a potřebám. Srdcem tohoto konceptu je plně propojená digitální inteligence.
 
Rolls-Royce Vision Next 100 je příkladem na míru navrženého automobilového luxusu.
 
BMW Motorrad Vision Next 100 ztělesňuje ničím neomezenou svobodu a radost z jízdy na motocyklu budoucnosti. (Tento koncept ještě nebyl představen.)
  • Jak BMW Group vidí budoucnost
  • Jak BMW Group vidí budoucnost
  • Jak BMW Group vidí budoucnost
  • Jak BMW Group vidí budoucnost
  • Jak BMW Group vidí budoucnost