první ukázka zcela nového hyundaie i20 | Aktuality | autoweek.cz

První ukázka zcela nového Hyundaie i20
05.02.2020 | Rybecký Vladimír | Aktuality
Hyundai Motor prvními kresbami naznačuje podobu nové generace modelu i20. Bude to první model v Evropě, který použije nový designový jazyk automobilky označovaný jako „Sensuous Sportiness“.
Styl Sensuous Sportiness (Smyslná sportovnost) má podle Hyundaie přinést harmonii mezi čtyři základní prvky: proporce, architekturu, styl a technologie. Tento nový styl má vytvořit emocionální hodnotu a dát vozidlům Hyundai osobitý vzhled.
Nová generace i20 bude mít sportovnější a dynamičtější vzhled s kaskádovitou mřížkou chladiče a světelným podpisem od úzkých výrazných LED světlometů, který zdůrazní šířku a tím i stabilitu vozu. Výrazná linie na bocích má zdůraznit sportovní proporce a obratnost. Na zádi jsou horizontální svítilny hladce propojené se zadním oknem.
V plně digitalizovaném interiéru Hyundai zaujmou dva obrovské displeje 10,25“ - jeden na místě přístrojového panelu a druhý v centrální pozici jako součást infotainmentu.
Třetí generace modelu i20 se představí počátkem března na autosalonu v Ženevě. Pro evropské trhy se bude vyrábět jako dosud v tureckém Izmitu.
Nová generace i20 bude mít sportovnější a dynamičtější vzhled s kaskádovitou mřížkou chladiče a světelným podpisem od úzkých výrazných LED světlometů, který zdůrazní šířku a tím i stabilitu vozu. Výrazná linie na bocích má zdůraznit sportovní proporce a obratnost. Na zádi jsou horizontální svítilny hladce propojené se zadním oknem.
V plně digitalizovaném interiéru Hyundai zaujmou dva obrovské displeje 10,25“ - jeden na místě přístrojového panelu a druhý v centrální pozici jako součást infotainmentu.
Třetí generace modelu i20 se představí počátkem března na autosalonu v Ženevě. Pro evropské trhy se bude vyrábět jako dosud v tureckém Izmitu.
- Toyota Corolla nejprodávanějším autem světa
- VW nesplnil cíl EU týkající se emisí CO2 o 0,5 g
- Ani konec roku nezaznamenal výrazný pohyb v cenách povinného ručení
- Zájem o elektromobily byl loni v Česku rekordní, v jejich využívání ale za Evropou zaostáváme
- Mototechna loni prodala 12 000 aut
- Stellantis chce být lídrem v oblasti udržitelné mobility
- Šéf Peugeotu přebírá kontrolu nad Alfou Romeo
Další články
© 2021 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz