range rover nahrazuje turbodiesel v6 mild-hybridem | Aktuality | autoweek.cz

Range Rover nahrazuje turbodiesel V6 mild-hybridem

Range Rover nahrazuje turbodiesel V6 mild-hybridem

17.08.2020 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Land Rover v modelech Range Rover a Range Rover Sport nahrazuje turbodiesel V6 novými řadovými turbodiesely vybavenými mild-hybridním systémem s okruhem 48 V.
Land Rover ohlásil, že do nového modelového roku vstoupí velká SUV Range Rover a Range Rover Sport ve verzích se vznětovými motory vybaveny novými řadovými šestiválci Ingenion s mild-hybridním pohonem pracujícím s elektrickou soustavou 48 V. Jeho startér/generátor je navržen tak, aby poskytoval dodatečný točivý moment pro efektivní rozjíždění. Tyto verze nahradí velký turbodiesel SDV6 V6 3,0, protože jsou podstatně hospodárnější a mají tedy nižší emise CO2.
 
Nový šestiválec 3,0 l MHEV bude nabízen ve dvou verzích D300 s výkonem 221 kW (300 k) a D350 se 258 kW (350 k). Pro menší Range Rover Sport bude k dispozici také verze 183 kW (249 k). Pro Range Rover výrobce uvádí spotřebu 8,6 až 9,2 l/100 km (tzn. emise CO2 225 až 241 g/km).
 
Nabídka zážehových motorů zůstává nezměněna. Range Rover bude tedy na výběr s výkony 294 kW (400 k) až 416 kW (565 k) u motoru V8 5,0 l a v plug-in hybridní verzi P400 s výkonem 294 kW (400 k). Range Rover Sport bude k dispozici také jako základní model s dvoulitrovým čtyřválcem o 221 kW (300 k).
 

  • Range Rover nahrazuje turbodiesel V6 mild-hybridem
  • Range Rover nahrazuje turbodiesel V6 mild-hybridem