škoda auto zřídí novou oblast digitalizace | Aktuality | autoweek.cz

Škoda Auto zřídí novou oblast Digitalizace
22.06.2016 | Rybecký Vladimír | Aktuality
Škoda posiluje své aktivity v segmentech Celopodniková digitalizace, Konektivita a Koncepce budoucí mobility. Digitalizace je součástí všech oblastí Strategie 2025.
Škoda Auto rozšiřuje svou organizaci o novou oblast Digitalizace. Česká automobilka tak vytváří důležitý předpoklad pro vytváření řešení, odpovídajících současným technologickým změnám. Úkolem oblasti Digitalizace bude mimo jiné vývoj nových projektů a služeb mobility. Kromě toho má tato oblast připravit celý podnik na digitální transformaci.
Digitalizace je považována za klíčovou myšlenku nedávno avizované Strategie 2025 společnosti Škoda Auto. Jako tzv. průřezová funkce zahrne všechny oblasti podniku – od vzdělávání a školení personálu přes vývoj za pomoci moderních technologií, virtuální reality a 3D-technologie až po výrobu v duchu Průmyslu 4.0. Klasická oblast podnikání společnosti Škoda Auto – výroba automobilů – bude do budoucna ještě silněji ovlivněna digitalizací.
„Již po několik desetiletí udávají inovace digitální techniky tón v mnoha oblastech našeho života i našeho průmyslového odvětví. Tento vývoj mezitím nabral takovou razanci, že zastiňuje vše, co bylo předtím. Automobil je v tomto případě pouze částí převratné změny. Díky inovativním technologiím bude mobilní život našich zákazníků lehčí, efektivnější a zajímavější,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier.
Digitalizace je považována za klíčovou myšlenku nedávno avizované Strategie 2025 společnosti Škoda Auto. Jako tzv. průřezová funkce zahrne všechny oblasti podniku – od vzdělávání a školení personálu přes vývoj za pomoci moderních technologií, virtuální reality a 3D-technologie až po výrobu v duchu Průmyslu 4.0. Klasická oblast podnikání společnosti Škoda Auto – výroba automobilů – bude do budoucna ještě silněji ovlivněna digitalizací.
„Již po několik desetiletí udávají inovace digitální techniky tón v mnoha oblastech našeho života i našeho průmyslového odvětví. Tento vývoj mezitím nabral takovou razanci, že zastiňuje vše, co bylo předtím. Automobil je v tomto případě pouze částí převratné změny. Díky inovativním technologiím bude mobilní život našich zákazníků lehčí, efektivnější a zajímavější,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier.
- Evropa potřebuje nabíjecí infrastrukturu
- Dopravci v problémech, lety duchů a komplikace na hranicích
- Ioniq 5: Hyundai zahajuje elektrickou ofenzívu
- Peugeot nabídne rodinný e-Rifter
- Cupra zahajuje novou éru modelem Born
- Akvizice mezi pneumatikáři: Goodyear kupuje Cooper
- Funkce zadní a brzdové svítilny pomocí jediné LED
Další články
© 2021 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz