lidl zahajuje prodej nových automobilů | Trendy | autoweek.cz

Lidl zahajuje prodej nových automobilů

Lidl zahajuje prodej nových automobilů

04.03.2021 | Global Press Agentur | Aktuality

Diskontní řetězec Lidl se v Německu zapojuje i do automobilového trhu. Ve spolupráci se společnostmi Vehiculum a Sixt Leasing chce zákazníkům nabídnout vozidla na leasing.
Skupina Lidl, dosud známá svým řetězcem diskontních prodejen, chce v Německu svým zákazníkům nabídnout vozidla k leasingu. Začíná s populárním městským SUV Kia Stonic 1,0 T-GDi/74 kW (100 k) Vision se 17“ koly, automatickou klimatizací a vyhříváním sedadel s ceníkovou cenou 20 930 eur. Pokud jde o barvu, nemáte na výběr - vůz je vždy v černé barvě. Pro začátek Lidl nabízí Kia Stonic za velmi výhodnou měsíční sazbu 135 eur (3535 Kč) se smlouvou na 48 měsíců a nájezd 10 000 km ročně. Na vyžádání je k dispozici také balíček „Údržba a opotřebení“ (od 20,80 eur za měsíc) a pojistné krytí (od 77,02 eur za měsíc). Dodací lhůta šest až osm týdnů po podpisu digitální smlouvy. Dodávka neprobíhá prostřednictvím poboček Lidlu, ale na třech místech Sixt Leasing v Německu. Za 8,05  eura je možná i dodávka až na určenou adresu.
 
K dispozici jsou také dvě malá auta Renault: Twingo 48 kW (65 k) s leasingem od 99 eur a Clio 50 kW (67 k) se sazbou od 109 eur. Zde platforma specifikuje „nezávaznou dodací lhůtu“ pět až sedm měsíců. Zákazníci si mohou vozidla vyzvednout u prodejce Renault Schneider ve Frankenbergu opět s možností objednání dodání až domů.
 
Podle jejich vlastních prohlášení nejsou příslušní výrobci do kampaně zapojeni.
 
Pronajímatelem však není samotný Lidl, ale Sixt Leasing. Obchod zprostředkovává berlínský start-up Vehiculum, který se etabloval jako platforma pro leasingové nabídky a který nyní vykazuje externí tržby ve výši více než 500 milionů eur. Podle společnosti Vehicleulum je nyní s Lidlem dohodnuta neomezená spolupráce. V jakých intervalech, kolik automobilů a které značky se budou prostřednictvím Lidlu nabízet, zatím nechtějí prozradit.
 
Partneři vypustili první testovací balón už před dvěma lety, tehdy s Fiatem 500. Tehdy se jich během jediného týdne prodalo 1000 kusů. Nyní opět nabízí nové modely, ovšem tentokrát jde o začátek dlouhodobé spolupráce se společnostmi Vehiculum a Sixt Leasing.
 
Lidl automobily v Německu nabízí na svých webových stránkách, které byly za posledních šest měsíců navštíveny téměř 28 milionkrát, a prostřednictvím aplikace Lidl, která má v obchodě Play více než 10 milionů stažení.