už počtvrté se bude volit české auto 2016 | Aktuality | autoweek.cz

Už počtvrté se bude volit České auto 2016

Už počtvrté se bude volit České auto 2016

21.06.2016 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Soutěž České auto 2016 (Auto, které bych si koupil) je určena výhradně pro veřejnost. Cíolem soutěže je propagace nových aut.
Soutěž České auto 2016 (Auto, které bych si koupil) propaguje nová auta ve snaze o zastavení nepříznivého trendu stárnutí vozového parku osobních automobilů v České republice. V této soutěži se veřejnost seznamuje s automobily přicházejícími na trh v období od listopadu 2015 do října 2016. Tímto způsobem soutěž propaguje auta, která jsou bezpečnější i hospodárnější.
 
Stejně jako v předchozích letech bude soutěž propojena s výstavou Autoshow Praha 2016, která se uskuteční 22. až 25. září na Pražském výstavišti v Holešovicích. Právě zde budou mít všichni zájemci možnost vyzkoušet si většinu z automobilů usilujících letos o titul České auto 2016. Stejnou možnost ale budou mít i u prodejců zastoupených značek, kde si rovněž budou moci zažádat o zkušební jízdu.
 
Soutěž má doplňkové kategorie, v nichž veřejnost volí Auto snů, Auto pro partnerku/partnera, Auto šetrné k přírodě a Auto, které je nejpraktičtější.
 
Soutěž bude zahájena 24. června, kdy se v médiích začnou objevovat hlasovací lístky. Závěrečnou možnost k hlasování budou mít zájemci na výstavě Autoshow Praha 2016. Pro hlasující budou připraveny ceny v hodnotě 300 000 Kč, přičemž hlavní cenou je poukaz na 250 000 Kč na pořízení nového vozu.
 
Letošní hlasování bude zcela otevřené. Dosavadní tři ročníky totiž podle očekávání vyhrály modely značky Škoda - v roce 2013 Octavia, roku 2014 Rapid Spaceback a vloni Superb. Letos ale domácí automobilka nebude mít mezi soutěžícími vozy zastoupení, protože nový model Kodiaq nepřijde do prodeje do října 2016.
 
Generálním partnerem soutěže je už tradičně společnost Alcar Bohemia, největší prodejce litých a ocelových kol pro osobní a lehké užitkové automobily na trhu s náhradními díly. Alcar Bohemia dlouhodobě podporuje akce, které zvyšují zájem o nová auta, jejichž provoz je ekologičtější i bezpečnější.