celosvětové finále škoda challenge 2019 | Autoservis | autoweek.cz

Celosvětové finále Škoda Challenge 2019

Celosvětové finále Škoda Challenge 2019

08.07.2019 | | Autoservis

Škoda Auto ocenila nejlepší zaměstnance servisní a prodejní sítě. V chorvatském Šibeniku proti sobě nastoupilo do celosvětového finále 191 nejlepších zaměstnanců servisní a prodejní sítě Škoda Auto z 32 trhů z celého světa.
I letos Škoda Auto opět vyzvala všechny partnery své celosvětové dealerské sítě, aby se zúčastnili tradiční soutěže Škoda Challenge. Již podeváté měli soutěžící příležitost prokázat dovednosti a znalosti o značce Škoda a změřit tak své síly s kolegy z celého světa. Cílem soutěže je neustálé zlepšování celosvětové prodejní sítě jako základu pro vyšší spokojenost zákazníků a věrnost značce. Cílem Škoda Auto je neustálé zlepšování kvality služeb v celé dealerské síti. Odborné poradenství a péče šitá na míru je základem spokojenosti zákazníků a jejich věrnosti ke značce Škoda.
 
V globálním finále letošního ročníku Škoda Challenge proti sobě v chorvatském přístavním městě Šibenik nastoupilo celkem 191 finalistů z 32 zemí, aby Škoda Auto určila nejlepší zaměstnance mezinárodní prodejní a servisní sítě. Účastníci soutěže čtyři dny řešili několik náročných úkolů, při kterých museli finalisté vedle znalosti zákaznického procesu prokázat také své technické dovednosti. Kromě týmového ducha patřila mezi základní kritéria také znalost hodnot značky Škoda či historie české automobilky.
 
Do mezinárodního finále Škoda Challenge se kvalifikovalo celkem 191 odborníků z 32 zemí, kteří zvítězili v rámci dvou vyřazovacích národních předkol na domácích trzích. Zaměstnanci dealerské sítě disponují nadstandardními odbornými schopnosti a prokazují hodnoty značky také v denním kontaktu se zákazníky. Požadavky zákazníků značky Škoda řeší individuálně, poskytují odbornou pomoc a vyvíjejí řešení šitá na míru v duchu motta Simply Clever.
 
Každý rok se automobilka v rámci soutěže Škoda Challenge soustředí na jiná hlavní témata. Tentokrát museli účastníci odpovídat na různé otázky týkající se hodnot značky, historie podniku, plánů do budoucna, ale i technologií a produktů značky Škoda. Prokázat museli také své praktické dovednosti, sounáležitost se značkou Škoda, orientaci na zákazníka či týmového ducha při celé řadě společných úkolů.
 
Do finále nastoupili účastníci v osmi kategoriích, vedle Nejlepšího servisního poradce a Nejlepšího servisního technika byli oceněni také Nejlepší diagnostický technik, Nejlepší lakýrník, Nejlepší vedoucí skladu, Nejlepší zástupce importéra, Nejlepší prodejce i Nejlepší manažer prodeje. Osm skupin doplnila zvláštní kategorie soutěže o Nejlepší tým. Na cestě k vítězství museli experti ve svém oboru vyřešit náročné teoretické i praktické úkoly. Testovala se jak znalost klíčových procesů, tak i praktické dovednosti jako například vnímání barev, diagnostika či odhalování závad na voze. Pro tento účel organizační tým připravil 17 vozů Škoda.
 
Na závěr soutěže se na pódiu představili nejlepší světoví odborníci svého oboru a společně s kolegy z celého světa vedle vítězství oslavili také vydařenou akci.
 
V následující tabulce je přehled vítězů Škoda Challange 2019 v jednotlivých kategoriích:
kategorie jméno země
Nejlepší servisní poradce Ondřej Ondrejka Česká republika
Nejlepší servisní technik Łukasz Zielasko Polsko
Nejlepší diagnostický technik René Hellemann Dánsko
Nejlepší lakýrník Branislav Zágora Slovensko
Nejlepší vedoucí skladu Darragh Smith Irsko
Nejlepší zástupce importéra Roman Stuchlík Česká republika
Nejlepší prodejce László Szerencsi Maďarsko
Nejlepší manažer prodeje Markus Wolf Rakousko
Zvláštní kategorie: nejlepší tým   Polsko
 
S návrhem poháru pro první tři místa v každé kategorii pomáhal tým Škoda Designu, výrobu zprostředkovala renomovaná pražská společnost Šípek & Špalek, zabývající se sklářským a světelným uměním. Trofeje jsou vyrobeny z ručně foukaného skla s broušeným opálem.