prodejna citroën v českých budějovicích v novém | Autoservis | autoweek.cz

Prodejna Citroën v Českých Budějovicích v novém
29.04.2020 | | Autoservis
Společnost City Car v Českých Budějovicích otevřela po omezeních provozu v souvislosti s koronavirem showroom, který prošel kompletní přestavbou i změnou designu.
Prodejna je nyní v souladu s novým retailovým konceptem značky a výrazně zpříjemňuje prostředí pro zákazníky. Celé dealerství je rovněž připraveno na přicházející elektromobilitu - venku je dobíjecí stanice, uvniř wallboxy i místo na prezentaci elektromobilů a nové zázemí pro specifický servis elektromobilů.
Protože bylo velice důležité, aby realizace kompletní přestavby proběhla co nejrychleji, majitelé se rozhodli pro netradiční řešení pomocí modulového systému a oslovili zlínskou firmu, která se zabývá stavbami s využitím lodních kontejnerů. Vypracování projektu a přípravné práce trvaly přibližně rok, samotná přestavba pak rekordní čtyři měsíce.
„Jsme rádi, že naše autosalony jsou opět otevřené pro veřejnost. Máme dostatečné zásoby skladových vozů tak, abychom uspokojili nejen poptávku našich zákazníků, ale i jejich specifická přání z hlediska výbavy vozu,“ uvedl ředitel značky Citroën František Neuman.
Zvýšeným hygienickým opatřením samozřejmě podléhá i servis vozů. Pro ty, kteří preferují maximálně bezkontaktní řešení zavedla společnost Citroën jako novou bezplatnou službu tzv. videocheck, neboli on-line prohlídku vozu. Jedná se o nástroj elektronické komunikace zahrnující on-line potvrzení rozsahu zakázky. Díky této službě je možné předložit klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s běžnou prohlídkou vozu za jejich přítomnosti. Funguje tak, že přijímací technik převezme vůz od zákazníka a mechanik poté již bez jeho přítomnosti vůz důkladně prověří a vytvoří videozáznam, ve kterém zrekapituluje veškerá zjištění z detailní prohlídky vozu. Následně vyplní formulář, ve kterém uvede rozsah navrhovaných prací včetně předpokládané ceny. Tento rozpočet je společně s videozáznamem zaslán klientovi, což představuje zcela transparentní a důvěryhodný podklad pro jeho rozhodnutí a schválení rozsahu zakázky.
Protože bylo velice důležité, aby realizace kompletní přestavby proběhla co nejrychleji, majitelé se rozhodli pro netradiční řešení pomocí modulového systému a oslovili zlínskou firmu, která se zabývá stavbami s využitím lodních kontejnerů. Vypracování projektu a přípravné práce trvaly přibližně rok, samotná přestavba pak rekordní čtyři měsíce.
„Jsme rádi, že naše autosalony jsou opět otevřené pro veřejnost. Máme dostatečné zásoby skladových vozů tak, abychom uspokojili nejen poptávku našich zákazníků, ale i jejich specifická přání z hlediska výbavy vozu,“ uvedl ředitel značky Citroën František Neuman.
Zvýšeným hygienickým opatřením samozřejmě podléhá i servis vozů. Pro ty, kteří preferují maximálně bezkontaktní řešení zavedla společnost Citroën jako novou bezplatnou službu tzv. videocheck, neboli on-line prohlídku vozu. Jedná se o nástroj elektronické komunikace zahrnující on-line potvrzení rozsahu zakázky. Díky této službě je možné předložit klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s běžnou prohlídkou vozu za jejich přítomnosti. Funguje tak, že přijímací technik převezme vůz od zákazníka a mechanik poté již bez jeho přítomnosti vůz důkladně prověří a vytvoří videozáznam, ve kterém zrekapituluje veškerá zjištění z detailní prohlídky vozu. Následně vyplní formulář, ve kterém uvede rozsah navrhovaných prací včetně předpokládané ceny. Tento rozpočet je společně s videozáznamem zaslán klientovi, což představuje zcela transparentní a důvěryhodný podklad pro jeho rozhodnutí a schválení rozsahu zakázky.
- Svět se vrací na veletrh Automechanika Frankfurt 2022
- Alpine vstupuje na český trh
- Firmy se musí připravit na blackout
- Obchod i dobrá nálada při SAG Expo 2022
- Hedin Mobility Group expanduje do ČR
- S tlakem vzduchu v pneumatikách se pojí četné mýty
- LAFT pomůže dodavatelům v automobilovém průmyslu
Další články
© 2022 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz