zelená vlna spouští nové call-centrum | Autoservis | autoweek.cz

Zelená vlna spouští nové call-centrum

Zelená vlna spouští nové call-centrum

21.11.2016 | Rybecký Vladimír | Autoservis

Český rozhlas a jeho dopravní zpravodajství Zelená vlna zahajují provoz nového moderního call-centra pro sběr dopravních informací s non-stop provozem. Zelená vlna tak přinese přesnější a rychlejší dopravní zpravodajství než doposud. 
Český rozhlas dnes spouští také nový systém pro sběr, zpracování a vysílání dopravních informací a hledá nové dopravní zpravodaje.
 
Nový systém je kompatibilní se systémem Národního dopravního infocentra v Ostravě s on-line výměnou dopravních informací. Obsahuje dopravní informace od policie, hasičů, Ředitelství silnic a dálnic, informace o sjízdnosti silnic a dálnic, počasí i regionální dopravě včetně mapových podkladů a zvuků od zpravodajů Zelené vlny i posluchačů volajících bezplatně na linku 800 553 553.
 
„Call centrum nám umožní přímý kontakt s posluchači, kteří jsou v autech v místě dopravních událostí. Velkou výhodou je také rychlost s jakou se informace dostávají do vysílání. Poté, co řidič na naši linku zavolá a oznámí dopravní událost, operátor jí zadá do systému a je prakticky okamžitě připravena do vysílání. Chceme, aby nám posluchači volali, co se děje na silnicích a pomohli nám vytvořit nespolehlivější a nejrychlejší dopravní zpravodajství v České republice,“ uvedl ředitel Zpravodajství Českého rozhlasu Jan Pokorný. 
 
Radiožurnál bude také vysílat více dopravních informací. V současné době zařazuje Zelenou vlnu každých 30 minut, ráno každých 15 minut a v případě mimořádných dopravních událostí. Od 18. listopadu Radiožurnál vysílá Zelenou vlny každou čtvrthodinu také v dopravních špičkách v pátek a neděli od 15:00 do 19:00. Uživatelé navigací dostávají vyšší počet dopravních informací z NDIC, Český rozhlas totiž zdvojnásobil kapacitu kanálu RDS-TMC na svých vysílačích.
 
„Pro nás je velmi důležité, aby řidiči v autech dostávali kompletní informaci. Tedy nejen to, že na silnici před nimi je problém, ale také radu jak pokračovat dál. V ideálním případě spolehlivou objízdnou trasu. I proto jsme zvolili nový slogan pro Zelenou vlnu – Známe lepší cestu“, řekl šéfredaktor Radiožurnálu Ondřej Suchan.
 
Zelená vlna hledá nové zpravodaje. Informace o tom, jak se stát naším spolupracovníkem a jaké výhody z toho plynou, poskytuje nonstop call-centrum Zelené vlny na čísle 800 553 553 nebo na webu zelenavlna.cz.
 
Zelená vlna je nejstarší rozhlasové dopravní zpravodajství. V současné době disponuje rozsáhlou sítí zpravodajů, speciálním studiem v Národním dopravním centru v Ostravě, vlastní motohlídkou a unikátním systémem pro sběr, vyhodnocování a vysílání dopravních informací. 
  • Zelená vlna spouští nové call-centrum
  • Zelená vlna spouští nové call-centrum
  • Zelená vlna spouští nové call-centrum
  • Zelená vlna spouští nové call-centrum