2014: rok nepřetržitého růstu značky škoda na českém trhu | Tiskové zprávy | autoweek.cz

2014: rok nepřetržitého růstu značky Škoda na českém trhu

2014: rok nepřetržitého růstu značky Škoda na českém trhu

07.01.2015 | | Tiskové zprávy

Za rok 2014 bylo v České republice registrováno celkem 58 091 nových osobních automobilů značky Škoda, což představuje ve srovnání s rokem 2013 nárůst o 16,2 %.

V uplynulém roce si tak vůz mladoboleslavské automobilky pořídilo o 8120 zákazníků více než v roce předchozím a tržní podíl značky dosáhl za celý rok hodnoty 30,2 %. Kromě toho prosincovými výsledky pokračovala Škoda v růstu, který trvá již čtrnáct měsíců v řadě. V posledním kalendářním měsíci loňského roku registrovala na našem trhu značka Škoda 4652 nových osobních automobilů, což je o 453 vozů více než v prosinci 2013.

 

„Celoroční bilancování je vhodnou příležitostí k poděkování všem našim zákazníkům, obchodním partnerům a v neposlední řadě také našim prodejcům, jejichž aktivita a profesionalita jsou základním pilířem rozvoje značky Škoda na tuzemském trhu,“ komentuje výsledky uplynulých dvanácti měsíců Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda Auto Česká republika a dodává, „V loňském roce jsme několikrát dokázali, že si jako česká značka uvědomujeme zodpovědnost lídra a i nadále budeme pokračovat ve snaze o zlepšení situace na našem trhu osobních automobilů, protože jsme přesvědčeni, že jeho potenciál ještě není ani zdaleka vyčerpán.“

 

Škoda v uplynulém roce výrazně zintenzivnila svou angažovanost ve strategických tématech přesahujících rámec značky a snaží se pomoci celému českému automobilovému trhu ke zdravému růstu a celkové kultivaci prostředí. Hlavními prioritami je postupné omlazení vozového parku, zvýšení bezpečnosti na českých silnicích, snížení ekologických dopadů individuální dopravy a rovněž dosažení úprav legislativy týkající se nových a ojetých vozů s cílem dosáhnout v těchto oblastech úrovně vyspělých evropských států.

 

 „V roce 2014 jsme uvedli na trh nejen nové modely, ale třeba také revoluční finanční produkt Škoda Bez starostí, u kterého zájem zákazníků předčil naše očekávání a záhy se stal rovněž inspirací pro ostatní značky,“ doplňuje Luboš Vlček.

 

V uplynulém roce značka Škoda poprvé v historii vyrobila a prodala 1 milion vozů a její produktová ofenziva bude pokračovat i letos. Po úspěšném uvedení modelu Fabia třetí generace na domácím trhu v České republice bude z kraje roku 2015 následovat karosářská verze Combi, další významnou novinkou letošního roku bude nová generace modelu Superb.

 

Nejvýraznější plánovanou obměnou za posledních dvacet let, nejen designovou ale i procesní, prochází prodejní síť značky Škoda v duchu nové distribuční strategie značky Škoda. Na konci loňského roku bylo dokončeno 70 dealerství. V letošním roce budou v ČR kompletně obměněna zbývající dealerství značky Škoda.

 

V rámci Škoda Distribuční strategie vznikají nová fleetová centra, která firemním zákazníkům nabídnou špičkovou péči, a připraveny jsou i další inovativní produkty navržené pro spokojenost zákazníků. Jedním z nich je např. již koncem loňského roku uvedený produkt: Mobilita Plus, který zahrnuje záruku mobility Plus a prodlouženou záruku na 5 let, nebo 100 000 km. Úspěšný program bude Škoda Auto pro všechny modely značky v České republice nabízet i v novém roce za velmi výhodnou cenu 990 Kč. Zajímavou novinkou v poprodejních službách se v roce 2015 stane možnost předplaceného servisu vozů Škoda.