atraktivita společnosti škoda auto jako zaměstnavatele roste | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Atraktivita společnosti Škoda Auto jako zaměstnavatele roste

Atraktivita společnosti Škoda Auto jako zaměstnavatele roste

19.06.2014 | Rybecký Vladimír | Tiskové zprávy

Škoda Auto je nejlepší zaměstnavatel v průmyslu v České republice a nejžádanějším zaměstnavatelem Středočeského kraje pro studenty vysokých škol.

Atraktivita společnosti Škoda Auto jako zaměstnavatele stále roste. V celostátní soutěži Zaměstnavatel roku 2014 byla Škoda Auto vyhlášena nejlepším zaměstnavatelem České republiky ze všech průmyslových podniků. Napříč všemi odvětvími obsadila druhé místo za telekomunikační společností Telefonica.

 

Automobilka byla navíc vyhlášena nejlepším zaměstnavatelem ve Středočeském kraji a získala titul The Most Desired Company - tedy nejžádanější zaměstnavatel Středočeského kraje pro studenty vysokých škol. Cenu Zaměstnavatel roku uděluje Klub zaměstnavatelů, o.p.s. za podpory společností Sodexo a PricewaterhouseCoopers (PwC).

 

„Toto vyznamenání je opět důkazem toho, že Škoda Auto je jako zaměstnavatel velice žádaná,“ uvedl Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast HR management.

„Naše společnost se v posledních letech úspěšně rozvíjela. Důkazem jsou nejen rostoucí prodeje a modelová ofenzíva, ale také kontinuálně rostoucí atraktivita společnosti jakožto zaměstnavatele. V konstruktivním dialogu s našimi sociálními partnery z odborů KOVO budeme v naší rozsáhlé personální práci intenzivně pokračovat a naši dobrou pověst dále zlepšovat,“ dodal Wojnar.

 

 Dlouhodobě a strategicky zaměřená personální politika je důležitým pilířem Růstové strategie. Do roku 2018 chce značka Škoda zvýšit své celosvětové prodeje na minimálně 1,5 milionu vozů ročně. „Pro dosažení tohoto cíle potřebujeme ty nejlepší zaměstnance,“ říká Bohdan Wojnar. „Sociální model založený na spolupráci, spolurozhodování a spoluodpovědnosti přináší i v tvrdém konkurenčním prostředí jistá pracovní místa, kvalifikaci a odpovídající výdělky,“ dodává Jaroslav Povšík, předseda Podnikové rady Odborů Kovo MB.

 

 Velkou pozornost věnuje společnost vzdělávání mladých. Na firemním středním odborném učilišti se v současné době v technických oborech vzdělává téměř 1 000 mladých lidí. Všichni žáci a žákyně dostanou po úspěšném ukončení studia nabídku pracovního místa ve společnosti Škoda Auto. Automobilka neustále investuje do zvyšování kvality výuky. V letošním roce bude do nového technického vybavení a rekonstrukce odborného učiliště investováno 45 milionů korun. V současné době také společnost intenzivně spolupracuje s 19 středními školami a odbornými učilišti a dalšími 11 školami, které jsou zapojeny do projektu Škoda-Bosch-Scania.

 

Na fotografii Michal Kadera s cenou za druhé místov soutěži TOP Zaměstnavatelroku 2014