mladé techniky nejvíce láká škoda auto | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Mladé techniky nejvíce láká Škoda Auto

Mladé techniky nejvíce láká Škoda Auto

18.08.2016 | | Tiskové zprávy

Nejlepší zaměstnavatel pro studenty a absolventy: Škoda Auto opět zvítězila v průzkumu Trendence Graduate Barometer Czech Republic. Škoda Auto již potřetí dosáhla prvenství v kategorii nejatraktivnější zaměstnavatel pro studenty a absolventy technických oborů a IT.
Škoda Auto v anketě Trendence Graduate Barometer Czech Republic obhájila vítězství z let 2014 i 2015 a je tak opět nejoblíbenějším zaměstnavatelem mezi mladými techniky a IT experty. Mezi absolventy ekonomických oborů obsadila Škoda Auto 2. místo. Do ankety se zapojilo 8300 studentů a absolventů z více než 20 vysokých škol v České republice.
 
​„Na atraktivitě Škoda Auto jako zaměstnavatele dlouhodobě pracujeme a velmi si ceníme toho, že jsme v průzkumu mezi studenty a absolventy dosáhli těchto skvělých výsledků. Mladí odborníci jsou klíčovým faktorem naší budoucnosti a jsme proto rádi, že je pro ně Škoda Auto atraktivní. Dlouhodobě podporujeme zejména technické vzdělávání a usilujeme o intenzivnější propojení teorie s firemní praxí. Průmysl 4.0 a s ním související digitalizace bezprostředně zvyšuje potřebnost a uplatnitelnost absolventů především technických oborů,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast řízení lidských zdrojů.
 
Škoda Auto nebodovala pouze v hlavních kategoriích. Studenti a absolventi ocenili také její realizované HR aktivity, jako je účast na veletrzích pracovních příležitostí, kariérní webové stránky a aktivita na sociálních sítích. Rovněž je dle jejich mínění nejlepší firmou v České republice v nabídce pracovních pozic pro absolventy.
 
„Jen od začátku roku svoji kariéru v naší společnosti zahájilo více než sto absolventů vysokých škol. Abychom byli připraveni na budoucí výzvy, rozšiřujeme naše týmy o mladé odborníky zabývající se tématy digitalizace, konektivity, elektromobility, autonomního řízení a dalšími aktuálními tématy,“ vysvětluje zájem o mladé talenty Jan Frydrych, vedoucí Náboru a HR marketingu Škoda Auto.
 
V průzkumech zaměstnavatelské atraktivity pravidelně vítězí domácí automobilka zaslouženě. Studentům technických a ekonomických oborů pravidelně nabízí Škoda Auto odborné praxe. Ročně této možnosti využije více než 800 českých i zahraničních studentů. Studenti doktorského stupně studia mají možnost se Škoda Auto spolupracovat na své dizertační práci a postupně se zapojovat do chodu společnosti formou Doktorandského programu. Důležitým pilířem personální strategie je také Trainee program – jeden z nejatraktivnějších absolventských programů automobilového průmyslu.
 
Studie Trendence Graduate Barometer každý rok zkoumá představy studentů a absolventů o jejich budoucí kariéře a vysněném zaměstnavateli. Anketa se provádí ve 24 evropských zemích a tento rok se do ní zapojilo okolo 300 000 respondentů. Pro každou zemi se provádělo individuální šetření. V České republice se do něj zapojilo zhruba 8 300 mladých ekonomů, techniků a IT studentů.