mototechna slaví tři roky od znovuuvedení na trh | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Mototechna slaví tři roky od znovuuvedení na trh

Mototechna slaví tři roky od znovuuvedení na trh

14.09.2015 | | Tiskové zprávy

Z Mototechny si lidé odvezli už téměř 20 000 vozů, za poslední rok se v ČR prodej zdvojnásobil.
Tradiční česká značka Mototechna slaví tři roky od svého znovuuvedení na trh v roce 2012. Za poslední rok prodala v České republice téměř dvojnásobek toho, co za první dva roky působení, tedy přes 16 000 vozů. To potvrzuje trend zvyšujícího se zájmu o zánovní a referenční automobily mezi českými zákazníky.

Od otevření Mototechny v září 2012 si v AAA Auto pod touto značkou zakoupilo vůz již téměř 16 200 zákazníků v České republice a téměř 3 500 zákazníků na Slovensku.

„Trend koupě ojetých vozů stále více poukazuje na to, že český zákazník si je vědom hodnoty svých peněz, a proto dává přednost zánovním i referenčním vozům, kde je prokazatelná historie, nízký kilometrový nájezd a výrazná cenová úspora 30 – 40 % ve srovnání s náklady na pořízení nového vozu,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka AAA Auto.

Průměrná cena automobilů prodaných během roku 2015 v Mototechně dosáhla hodnoty 355 000 korun. Mezi jednoznačně nejprodávanější značku vozů patří česká Škoda s modely Fabia, Octavia, Rapid, Yeti nebo Roomster. Druhou nejprodávanější značkou je Kia s vozy Ceed a Sportage, třetí Volkswagen s modely Golf nebo Passat.

„Znovuoživení této nostalgické značky se ukázalo jako velmi dobrý strategický tah a lidé tuto značku s více než šedesátiletou tradicí hodnotí velmi pozitivně i v současnosti. Mezi prodanými vozy se objevují i vozy upravené na CNG jako například Škoda Citigo a Octavia nebo VW Passat a Touran. Dalšími zajímavými prodanými vozy je pak hybridní Toyota Prius, Prius+ a Yaris, Honda Insight a CR-Z nebo velmi neobvyklý osobní pickup Peugeot Partner 4x4,“ doplňuje Topolová.

Loni v dubnu AAA Auto zahájilo prodej exkluzivních vozů pod značkou Mototechna Premium, která nabízí automobily prestižních značek s nízkou mírou opotřebení a úsporou 20 - 40 % oproti ceně nových vozů.

„Za téměř rok a půl jsme pod značkou Mototechna Premium prodali již 645 vozů s průměrnou cenou 720 000 korun,“ komentuje prodeje vozů z AAA Auto pod značkou Mototechna Preimum Karolína Topolová.
Mezi nejprodávanější značky z Mototechny Premium patří BMW s modely X1, 3, 5 a X5, VW Passat CC, Mercedes C, Audi A6 a Q5 nebo Volvo XC60.

„Nejzajímavějším prodaným modelem letošního roku je bezesporu elektromobil Tesla model S v hodnotě 3,5 milionu korun. Dalšími prodanými zajímavými modely byly také BMW M4 a M6, Chevrolet Camaro, Jeepy Wrangler Rubicon, Lexus IS-F, Mini John Cooper Works Roadster nebo například Porsche 911, Boxster a Cayman. I v naší aktuální nabídce máme další velmi atraktivní automobily, mezi něž se řadí Jaguar F-Type, BMW 7, Infinity FX nebo  Volvo XC90,“ dodává Topolová.

Vozy z Mototechny jsou dostupné v celé síti AAA Auto. Mototechna současně nabízí všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a vlastní kreditní kartu.