opel prodal v čr 1303 vozů během 24 hodin! | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Opel prodal v ČR 1303 vozů během 24 hodin!
23.03.2016 | | Tiskové zprávy
Letošní ročník kampaně Opel 24 hodin přinesl historický rekord a skvělý start nové Astry - druhého nejprodávanějšího modelu kampaně.
Historický rekord padl: Během letošního ročníku tradiční kampaně Opel 24 hodin, kdy prodejci po celý den a noc nabízejí vozy Opel za bezkonkurenční ceny, se v ČR prodalo 1303 nových vozů Opel – jde o nejlepší výsledek za celou dvanáctiletou historii pořádání této kampaně.
V čem vidí kořeny skvělého výkonu Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel? „Jde se o souběh několika faktorů. Naše pozice na trhu v posledních letech neustále posiluje a prokazatelně se zvyšuje image značky. Zásadní jsou ale skvělé nové modely, které postupně uvádíme na trh, včetně zatím poslední výrazné novinky, pyšnící se titulem nejlepšího evropského auta – nové Astry, Jak je vidět z výsledků, její přínos pro celkový úspěch akce byl velmi výrazný.“
Během 24 hodin kampaně se prodalo 295 nových Aster, což z ní udělalo druhý nejžádanější model akce. Astru překonala jen stále úspěšná Meriva, kterých se prodalo 381 kusů. Na třetím mstě se umístila Corsa.
„Zájem o novou Astru - evropský Automobilu roku - je obrovským příslibem,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení Opelu. „Právě v těchto dnech se totiž začínají prodávat kombi verze Astra Sports Tourer, a protože tuzemský trh je výrazně orientovaný na verze kombi, je skvělý start Astry velkým příslibem i pro sesterské kombi Sports Tourer.“
V souběžně běžící kampani „Opel 24 hodín“ na Slovensku se prodalo 880 vozů Opel, což je druhý nejlepší výsledek za celou dvanáctiletou historii pořádání těchto akcí. Na Slovensku byl největší zájem o nové Astry (251 vozů), Corsy (205 Vozů) a Merivy (116 vozů).
V čem vidí kořeny skvělého výkonu Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel? „Jde se o souběh několika faktorů. Naše pozice na trhu v posledních letech neustále posiluje a prokazatelně se zvyšuje image značky. Zásadní jsou ale skvělé nové modely, které postupně uvádíme na trh, včetně zatím poslední výrazné novinky, pyšnící se titulem nejlepšího evropského auta – nové Astry, Jak je vidět z výsledků, její přínos pro celkový úspěch akce byl velmi výrazný.“
Během 24 hodin kampaně se prodalo 295 nových Aster, což z ní udělalo druhý nejžádanější model akce. Astru překonala jen stále úspěšná Meriva, kterých se prodalo 381 kusů. Na třetím mstě se umístila Corsa.
„Zájem o novou Astru - evropský Automobilu roku - je obrovským příslibem,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení Opelu. „Právě v těchto dnech se totiž začínají prodávat kombi verze Astra Sports Tourer, a protože tuzemský trh je výrazně orientovaný na verze kombi, je skvělý start Astry velkým příslibem i pro sesterské kombi Sports Tourer.“
V souběžně běžící kampani „Opel 24 hodín“ na Slovensku se prodalo 880 vozů Opel, což je druhý nejlepší výsledek za celou dvanáctiletou historii pořádání těchto akcí. Na Slovensku byl největší zájem o nové Astry (251 vozů), Corsy (205 Vozů) a Merivy (116 vozů).
- 2050: bude v plynovodech vodík nebo syntetický metan?
- Opel startuje další „čtyřiadvacítku“
- Průzkum ING Češi a udržitelná doprava
- Platforma Campiri nabízí pronájem obytných vozů
- Auto Palace představil nový marketingový tým
- Petrol Awards 2020 - Čerpací stanice roku
- Elektromobily vloni u ČEZ načerpaly o čtvrtinu víc energie
Další články
© 2021 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz