příslib společnosti nissan | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Příslib společnosti Nissan

Příslib společnosti Nissan

19.10.2015 | Rybecký Vladimír | Tiskové zprávy

Nissan přichází se změnou v oblasti péče o zákazníky. Základními kameny jsou větší transparentnost a konkurenceschopné ceny. Do roku 2018 je plánována i modernizace 2500 dealerství - u 450 z nich bude dokončena do března 2016
Společnost Nissan dnes oznámila novou evropskou iniciativu v oblasti péče o zákazníky, která by měla patřit k nejkomplexnějším programům v  automobilovém průmyslu. Jádrem programu bude nový Příslib společnosti Nissan, který zajistí jednotné poskytování služeb po celé Evropě a přinese rozsáhlou modernizaci dealerství. Ta by se měla týkat 2500 lokalit.
 
Hnacím motorem této iniciativy je snaha znovu se zaměřit na zákazníka coby středobod všech aktivit společnosti Nissan. Čtyřbodový Příslib společnosti Nissan zahrnuje bezplatné náhradní vozidlo, bezplatnou kontrolu stavu vozidla, maximální kvalitu za nejlepší cenu (dorovnání ceny servisu) a nouzovou asistenční službu Nissan Assistance po dobu životnosti vozidla.
 
Je to vůbec poprvé, kdy výrobce automobilů přichází s příslibem pro zákazníky v celém regionu. Iniciativa dokazuje odhodlání společnosti Nissan zlepšit transparentnost v rámci poprodejních služeb, cen a servisu.
 
Zavedení programu Příslib společnosti Nissan na všech hlavních evropských trzích v roce 2015 je umocněno zahájením modernizace dealerství. V rámci pilotního projektu tohoto programu byla realizována modernizace dealerství v Oxfordu a Moskvě. Po celé Evropě již změnou prošlo 125 lokalit, ke konci března 2016 by jich mělo být 450. Celá síť prodejců značky Nissan, zahrnující 2500 lokalit, bude modernizována do roku 2018.
 
Průměrný počet návštěv zákazníka v dealerství před zakoupením automobilu poklesl z pěti návštěv před deseti lety na jednu návštěvu v současnosti. Je tedy zjevné, že dojem zákazníka z dealerství nebyl pro výrobce automobilů nikdy tak důležitý jako dnes. Zároveň však automobilky nemohou ignorovat dopad internetu na tradiční model prodeje.  Na vybraných trzích Nissan zavedl inovativní technologie, jako je například e-vision. Tento diagnostický nástroj je určen pro spěchající zákazníky, kteří vyžadují vyšší transparentnost a přehled o servisu jejich vozidla. 
 
Guillaume Cartier, viceprezident společnosti Nissan Europe pro prodej a marketing, k tomu uvádí: „Nissan se s potěšením postavil do čela iniciativy, jejímž cílem je změna dojmu zákazníka z nákupu v kamenné prodejně i na internetu. Snažíme se udělat ze zákazníka středobod všech svých aktivit. Internet revolučním způsobem změnil to, jak lidé vyhledávají a nakupují automobily - přispěl k úplnému otevření trhu a přinutil výrobce přehodnotit způsob komunikace se zákazníky. Kvalita a důvěra jsou charakteristickými atributy značky Nissan. Jsme přesvědčeni o tom, že standardy by měly být stejné, bez ohledu na to, kde žijete. Věnujeme i nadále plné úsilí tomu, abychom svým zákazníkům poskytli dokonalou transparentnost a jistotu při nákupu vozidla Nissan i jeho vlastnictví."
 
Zdokonalení dojmu z nákupu v prodejně značky Nissan bude doplněno probíhající rozsáhlou proměnu digitálního ekosystému značky, která představuje jeden z největších projektů svého druhu v automobilovém průmyslu.