3d virtuální prohlídka pražského showroomu aaa auto | Trendy | autoweek.cz

3D virtuální prohlídka pražského showroomu AAA Auto

3D virtuální prohlídka pražského showroomu AAA Auto

01.09.2017 | Rybecký Vladimír | Trendy

Pomocí pokročilé technologie se mohou zákazníci prostřednictvím svého počítače přenést rovnou do AAA Auto a vybrat si v něm svůj budoucí vůz.
Největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě AAA Auto International jako první ve svém oboru zavádí novou technologii trojrozměrné virtuální prohlídky svého pražského showroomu a v něm vystavených vozidel. Záběry kamer a snímky z dronů s odkazy na konkrétní vozidla spolu s unikátní technologií zpracování takto získaných dat zákazníkům pomohou podstatně zlepšit orientaci v areálu.
 
AAA Auto si po mobilním výkupu, pokročilých metodách telemarketingu a službách call centra připisuje další technologické prvenství na českém trhu ojetých vozidel. Zatím je online návštěva prostor, v nichž si mohou vybrat svůj budoucí vůz, dostupná jen pro zákazníky jejího pražského showroomu, ale postupně ji hodlá rozšiřovat na další pobočky v České republice i v dalších zemích.
 
„3D virtuální prezentace Matterport (VPM) vzniká trojrozměrným skenováním ve špičkové kvalitě. Skenování se provádí speciální kamerou s devíti objektivy a získaná data se potom zpracovávají unikátním softwarem u našeho partnera, společnosti Matterport. Díky tomuto způsobu získávání dat se k uživatelům výsledné virtuální prezentace dostává velmi reálný obraz našeho showroomu,“ uvedla k tomu generální ředitelka AAA Auto International Karolína Topolová.
 
„Prohlížející se může v prostoru svobodně pohybovat a prozkoumávat ho krok za krokem z mnoha úhlů a pohledů. VPM mu zprostředkuje pocit, jako by se v daném prostoru opravdu pohyboval. Díky unikátnímu zobrazení Dollhouse získává komplexní pohled na celý prostor a vidí ho v jediném obrázku. Může se díky němu také rychle přesouvat z místa na místo,“ doplňuje Libor Tupý z partnerské společnosti Virtualspaces. Virtuální prohlídku lze zobrazit na jakémkoliv zařízení - PC, tabletu nebo telefonu.
 
„Na parkovišti před zadním vchodem do showroomu zákazníci při virtuální prohlídce najdou osm vozů reprezentujících jednotlivé kategorie, do nichž je rozčleněna nabídka AAA Auto na jeho webových stránkách. Pomocí odkazu u každého z těchto osmi vozů se mohou z virtuální prohlídky rychle přenést na aktuální nabídku vozů hledané kategorie, kde mohou pokračovat ve výběru konkrétního vozu. U každého odkazu je umístěno také video z dronu, které přibližuje nabídku dostupných vozů této kategorie. A pokud si na webové stránce nevyberou, získají díky virtuální prohlídce showroomu alespoň představu o tom, jak to v AAA Auto vypadá, a při fyzické návštěvě AAA Auto se pak lépe orientují,“ přibližuje dále Libor Tupý.
 
Do prohlídky VPM lze vkládat tzv. mattertags, body s obrovskou kapacitou dodatečných informací. „Díky mattertags můžeme naši nabídku dále doplnit popisky, odkazy, fotografiemi, 360° fotografiemi, vkládat videa a další průběžně aktualizované dokumenty. Zákazníkům tyto informace mohou šetřit námahu,“ uzavřela Karolína Topolová.
 
Link na virtuální 3D prohlídku https://my.matterport.com/show/?m=4FxyF7Y5q3t