škoda auto podporuje talentované programátory | Trendy | autoweek.cz

Škoda Auto podporuje talentované programátory
03.11.2017 | | Trendy
Škoda Auto DigiLab podpoří talentované programátory v soutěži Smart Energy Hackathon. Účastníci s nejlepšími projekty mají šanci na spolupráci se Škoda Auto DigiLabem. Škoda Auto DigiLab analyzuje a vyvíjí koncepty pro mobilitu budoucnosti. V centru pozornosti této soutěže je elektromobilita.
O prvním listopadovém víkendu bude Praha žít akcí Smart Energy Hackathon a chytrými energetickými koncepty. Úkolem 20 přihlášených týmů kreativních programátorů je najít odpovědi na otázky týkající se energie v současnosti a v budoucnu. Škoda Auto DigiLab akci podporuje jako oficiální partner. Ti nejlepší ze 60 účastníků případně mohou dostat možnost pokračovat v práci na svém nápadu ve Škoda Auto DigiLab, platformě digitálních projektů automobilky.
Při 48hodinovém Hackathonu mají přihlášené týmy vymýšlet nové kreativní koncepty a nápady, které tu dosud nebyly. Přitom mohou vybírat z různých výzev a najednou řešit až tři projekty. Jedním z hlavních témat této soutěže jsou návrhy řešení pro rozvoj a rozšíření elektromobility.
„Škoda Auto chce v budoucnu doplnit svůj stávající obchodní model o nové digitální oblasti podnikání. V tomto rámci se intenzivně zabýváme energetickými koncepty budoucnosti. Kreativní mozky mimo společnost nám tak mohou poskytnout důležité impulzy. Těšíme se na řešení v oblasti Smart Energy, která nám týmy a talenty v během tohoto hackathonu přinesou,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer společnosti Škoda Auto.
Hledáme energetické koncepty a řešení pro elektromobilitu
Škoda Auto pracuje na elektrifikaci svých modelů a na přeměně z výrobce automobilů na poskytovatele služeb souvisejících s mobilitou. Ze Smart Energy Hackathonu by tak mohly vzejít nápady pro rozvoj bezemisní mobility. Soutěž může ukázat i cestu pro úplně nová energetická řešení.
Škoda Auto poskytne při Hackathonu soutěžícím týmům i několik mentorů. Ti budou účastníkům nápomocni při vývoji možných řešení. Závěrem mentoři zhodnotí předložené nápady a prověří, zda by je bylo ve společnosti možno uskutečnit.
Vedle elektromobility definovala Škoda Auto jako své hlavní oblasti rozvoje v rámci své Strategie 2025 dále digitalizaci a konektivitu. Škoda Auto DigiLab je centrem pro vývoj nových digitálních řešení, služeb a technologií. Funguje jako flexibilní start-up pro informační technologie. Nápady, díky nimž se mobilita zjednoduší, bude bezpečnější a efektivnější, se ve Škoda Auto DigiLabu vyvíjejí, testují a případně se dotáhnou až do fáze zralosti pro uvedení na trh.
Dialog s externími kreativními specialisty je pevnou součástí konceptu Škoda Auto DigiLabu. Na internetové stránce http://www.skodaautodigilab.com mohou vývojáři, programátoři a designéři představit slibné projekty, které společnosti Škoda Auto chtějí nabídnout ke spolupráci.
Při 48hodinovém Hackathonu mají přihlášené týmy vymýšlet nové kreativní koncepty a nápady, které tu dosud nebyly. Přitom mohou vybírat z různých výzev a najednou řešit až tři projekty. Jedním z hlavních témat této soutěže jsou návrhy řešení pro rozvoj a rozšíření elektromobility.
„Škoda Auto chce v budoucnu doplnit svůj stávající obchodní model o nové digitální oblasti podnikání. V tomto rámci se intenzivně zabýváme energetickými koncepty budoucnosti. Kreativní mozky mimo společnost nám tak mohou poskytnout důležité impulzy. Těšíme se na řešení v oblasti Smart Energy, která nám týmy a talenty v během tohoto hackathonu přinesou,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer společnosti Škoda Auto.
Hledáme energetické koncepty a řešení pro elektromobilitu
Škoda Auto pracuje na elektrifikaci svých modelů a na přeměně z výrobce automobilů na poskytovatele služeb souvisejících s mobilitou. Ze Smart Energy Hackathonu by tak mohly vzejít nápady pro rozvoj bezemisní mobility. Soutěž může ukázat i cestu pro úplně nová energetická řešení.
Škoda Auto poskytne při Hackathonu soutěžícím týmům i několik mentorů. Ti budou účastníkům nápomocni při vývoji možných řešení. Závěrem mentoři zhodnotí předložené nápady a prověří, zda by je bylo ve společnosti možno uskutečnit.
Vedle elektromobility definovala Škoda Auto jako své hlavní oblasti rozvoje v rámci své Strategie 2025 dále digitalizaci a konektivitu. Škoda Auto DigiLab je centrem pro vývoj nových digitálních řešení, služeb a technologií. Funguje jako flexibilní start-up pro informační technologie. Nápady, díky nimž se mobilita zjednoduší, bude bezpečnější a efektivnější, se ve Škoda Auto DigiLabu vyvíjejí, testují a případně se dotáhnou až do fáze zralosti pro uvedení na trh.
Dialog s externími kreativními specialisty je pevnou součástí konceptu Škoda Auto DigiLabu. Na internetové stránce http://www.skodaautodigilab.com mohou vývojáři, programátoři a designéři představit slibné projekty, které společnosti Škoda Auto chtějí nabídnout ke spolupráci.
- Honda ohlašuje autonomní řízení 3. úrovně
- Růst počtu nabíjecích stanic ABB
- Lidl zahajuje prodej nových automobilů
- Funkce zadní a brzdové svítilny pomocí jediné LED
- Společná softwarová platforma Bosch a Microsoft
- Volkswagen udržitelným způsobem recykluje akumulátory
- Platforma pro karavaning
Další články
© 2021 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz