škoda auto umožňuje dodat zásilky do auta | Aktuality | autoweek.cz

Škoda Auto umožňuje dodat zásilky do auta

Škoda Auto umožňuje dodat zásilky do auta

27.08.2021 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Nová služba Přístup do vozu je novou funkcí Škoda Connect v rámci aplikace MyŠkoda. Představuje pro zákazníky Škoda Auto časovou úsporu, flexibilitu, bezpečnost a nový způsob využití vozu. Služba je aktuálně uvedena v pilotním režimu na domácím trhu v Praze.
Společnost Škoda Auto rozšiřuje v České republice svou nabídku inovativních řešení v oblasti konektivity. Díky službě Přístup do vozu si nyní zákazníci mohou nechat doručit své nákupy objednané přes internet přímo do vozu. Tento inovativní postup eliminuje riziko, že se zákazník a kurýr vzájemně minou, což na obou stranách představuje časovou úsporu, a ve srovnání s klasickým dodáním zboží do domu činí z této služby praktičtější řešení.
 
V rámci služby Přístup do vozu se dodací adresou stávají údaje o poloze vozu a jeho registrační značka. Nyní mají zákazníci Škoda Auto možnost využít doručení objednávek z internetu do zavazadlového prostoru svého vozu. Pro doručení je nutné povolit kurýrovi zvolené doručovací služby, aby přes funkci „Přístup do vozu“ určil polohu vozu, odemkl vůz a umístil nakoupené zboží do zavazadlového prostoru.
 
Během samotného doručení není potřeba žádné interakce mezi zákazníkem a kurýrem. Kurýr lokalizuje a odemkne vůz pomocí aplikace ze svého telefonu. Vůz může odemknout pouze jednou v zákazníkem schváleném časovém okně. Kurýr vozidlo opouští teprve ve chvíli, kdy je zcela uzamčené. Jednotlivé objednávky a jejich stav dodání může zákazník sledovat prostřednictvím aplikace MyŠkoda.
 
Momentálně je produkt Přístup do vozu k dispozici pro všechny vozy značky Škoda vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup, s výjimkou vozů Enyaq iV, Kamiq a Scala, u nichž bude služba zpřístupněna později. V rámci tohoto balíčku je nutné, aby měl zákazník aktivovánu funkci „Vzdálené zamykání/odemykání vozu“.
 
Zpočátku se do projektu jako partneři zapojí lídr středoevropské e-commerce Alza.cz, technologicko-logistická společnost Zásilkovna a technologicko-logistický startup DoDo. Počet partnerů bude postupně narůstat. Navíc prvních 600 zákazníků, kteří si aktivují Alzu jako doručovacího partnera, bude mít první doručení do kufru od Alzy zdarma.
 
Martin Jahn, člen představenstva pro prodej a marketing, popisuje výhody nového produktu: „Díky řešení Přístup do vozu zajistí vůz Škoda svému majiteli kvalitní službu i ve chvíli, kdy je pouze zaparkovaný a za normálních okolností by svému majiteli neposkytl žádnou přidanou užitkovou hodnotu. Touto službou rozšiřujeme naši řadu řešení v oblasti mobility a zákazníkům nabízíme časovou úsporu, pohodlí a v mnoha ohledech jim usnadníme každodenní život. Umožníme jim například využít dodání zásilek ve chvíli, kdy pracují, čímž odpadá čas, který by jinak strávili čekáním na kurýra. Přístup k požadovaným údajům o vozidle má pouze kurýr zvolené doručovací služby a dodání zásilky probíhá bezkontaktně, což je v dnešních dnech bezpochyby nespornou výhodou.”
 
Po úspěšném ukončení pilotu v Praze, který je plánován na konec tohoto roku, a odladění všech technických bodů k zajištění plné a bezproblémové funkcionality této služby, bude tato představena i v dalších místech v České republice i na zahraničních trzích.


  • Škoda Auto umožňuje dodat zásilky do auta
  • Škoda Auto umožňuje dodat zásilky do auta
  • Škoda Auto umožňuje dodat zásilky do auta