nové pojištění s přátelským přístupem ke klientům | Aktuality | autoweek.cz

Nové pojištění s přátelským přístupem ke klientům

Nové pojištění s přátelským přístupem ke klientům

06.12.2019 | Rybecká Ivana | Aktuality

Pillow pojišťovna vytvořila nejsrozumitelnější a nejférovější autopojištění. Sází na přátelský přístup ke klientům, Vrací peníze za každý neprojetý kilometr a dává podíl na zisku pojišťovny všem klientům.
Pillow pojišťovna je nová značka pojištění, která vznikla přejmenováním První klubové pojišťovny. Ta jako první na světě nabídla klientům spravedlivý systém hospodaření s omezením nákladů pojišťovny s podílem na zisku pro všechny klienty. Tento férový princip zůstává zachován i do budoucna. Zároveň se pojišťovna po čtyřech letech rozhodla k významným změnám, mezi které kromě změny názvu patří otevření se všem klientům zrušením povinnosti stát se členem klubu před uzavřením pojištění, nová řada pojištění a další zjednodušení života klientům pomocí moderních technologií.
 
Nové autopojištění je určeno především pro ty, kteří jezdí málo a zbytečně u své současné pojišťovny doplácí na ty, kteří jsou na silnicích od rána do večera a pravděpodobnost nehody je u nich vyšší, a pro ty, kteří se nechtějí bát nesmyslných a nečekaných výluk skrytých ve složitých podmínkách.
 
Polštář jako symbol pohodlí a bezpečí
Nový název pojišťovny vysvětlil zakladatel nové pojišťovny Jakub Strnad: „Chceme se odlišit od institucí, které dávají pocítit svým klientům jejich bezvýznamnost pro svoji vlastní velikost. Nemyslíme si, že vztah pojišťovny a klienta musí být nerovný. Naopak věříme ve férovost, a proto přenášíme naši značku do osobní roviny, která je pro pojišťovnictví tak netypická. Zvolili jsme si „polštář“ (pillow) jako symbol příjemnosti, pohodlí, ale i ochrany, který zmírňuje náraz nečekaných situací.“
 
Revoluční pojištění vozidel s cenou za kilometr
Prvním z nové řady produktů je pojištění vozidel. Jeho konstrukce vychází ze zkušeností klientů z posledních 20 let. Protože potřeby každého klienta jsou individuální, pojištění se skládá z 11 samostatných částí tzv. polštářů. Každý klient je může libovolně kombinovat a vybírat. Nikdo není nucen volit jen z pevně definovaných balíčků a kupovat si tak zbytečně i části, které nepotřebuje.
 
Polštáře chrání klienty ze všech stran. Mezi nejoblíbenější vlastnosti bude patřit automatické stanovení ceny vozidla pojišťovnou, bezlimitní pojištění všech skel vozidla, možnost nulové spoluúčasti u nezaviněných škod nebo pojištění pořizovací ceny pro nová vozidla pro libovolnou kombinaci polštářů.
 
„I kdyby si řidič pojistil své nové auto jen pro případ krádeže bez dalších částí havarijního pojištění, stejně mu v případě odcizení vozidla zaplatíme tolik, kolik ho nové auto stálo. Výplatu nové ceny vozidla jako jediná pojišťovna nepodmiňujeme sjednáním té nejkomplexnější varianty havarijního pojištění,“ upozorňuje spoluzakladatel pojišťovny Martin Podávka.
 
Revoluční na českém trhu je i přístup ke stanovení ceny pojištění. Pillow standardně zohledňuje bezeškodní průběh svých klientů, ale zároveň bere v úvahu i počet najetých kilometrů. Unikátní je stanovení ceny za každý kilometr mimo předpokládaný roční nájezd.
 
Marcel Beno, spoluzakladatel a matematický expert: „Každý klient tak dopředu přesně ví, kolik mu pojišťovna vrátí když najede méně a naopak. To, co znají klienti již desítky let u placení za elektřinu, vodu či plyn, konečně dorazilo i do pojištění.“
 
Nová na českém trhu je i sleva, která férově zohledňuje nižší riziko škody pro garážovaná auta v případě krádeže, vandalismu nebo přírodního nebezpečí.
 
Jednoduchost a srozumitelnost
Pojištění je klienty oprávněně vnímáno jako složitý produkt s nesrozumitelnými podmínkami. Jazyk naprosté většiny podmínek je složitý, plný odborných a právních výrazů. Podmínky jsou dlouhé a společně se všemi povinnými dokumenty dosahuje 50 i více stran hustého textu. Výluky bývají uvedeny na více místech a pochopení všech vlastností produktu je pro průměrného spotřebitele prakticky nemožné.
 
Pillow pojišťovna revolučně zjednodušila podmínky pojištění. Jsou bez nesmyslných výluk a skrytých háčků a podmínek. Samotnou pojistnou smlouvu s přehledem všech důležitých parametrů klient získá na jediné straně A4 a společně s podmínkami je celkový rozsah smlouvy 10 stran. K pochopení stačí základní vzdělání, a ne titul z právnické fakulty.
 
„Vytvořili jsme první pojištění, kterému budou klienti skutečně rozumět. Je přece normální podepisovat pouze takovou smlouvu, kterou jsem si přečetl a souhlasím s ní. Nic takového až dosud nebylo pro běžného spotřebitele možné. Jde o skutečnou klientskou revoluci,“ uvádí Martin Podávka, který má na starost spokojenost klientů Pillow pojišťovny.
 
Moderní technika šetří klientům čas i peníze
Pojišťovna je od počátku budována jako technologický leader v pojišťovnictví. První praktické výhody mají klienti k dispozici již od počátku prodeje nového pojištění vozidel. Standardní vstupní prohlídka pojišťovaného vozidla je nahrazena jeho nafocením v mobilní aplikaci, kterou zvládne každý klient během pěti minut. Odpadá plánování a návštěva prohlídkového místa nebo čekání na příjezd technika na smluvené místo. Stejně snadno pomocí aplikace zašle klient jednou ročně stav ujetých kilometrů. Celé focení nezabere více jak 1 minutu. Aplikace je volně dostupná v obchodě s aplikacemi. Každý zájemce o Pillow pojištění si sám může vyzkoušet jak jednoduché je nafotit vozidlo nebo počítadlo kilometrů.
 
Pillow splňuje všechny podmínky dané zákony a kontrolované Českou národní bankou a má více kapitálu vůči pojištěnému riziku než většina velkých tradičních pojišťoven. Pillow má zajištění od světové Hannover Re (rating AA- od Standard and Poor's).
 
Inovace platné pro všechny nové smlouvy jsou:
- nejsrozumitelnější podmínky s nejméně výlukami na trhu (tzn. nejvíce plnění)
- pojistka férového přístupu: dopředu omezené náklady pojišťovny a nárok na podíl na zisku
- maximální využití digitálních technologií, například na prohlídku auta není třeba nikam jezdit
- nejjednodušší placení: platba všech smluv na jediný účet a tedy více smluv jednou ranou platbou
 
Inovace v autopojištění:
- cena na kilometr přesně, za neprojeté kilometry se vrací peníze
- automaticky stanovená cena, žádné riziko podpojištění
- bezlimitní skla, nikdy není třeba doplácet kvůli nízkému limitu
- žádná procentní spoluúčast, jen pevná částka nebo 0
- nejjednodušší prohlídka vozidla pomocí mobilní aplikace
- GAP pro libovolnou kombinaci rizik - jediný na trhu!
- žádné zbytečné balíčky, nic, co klient nechce
 
  • Nové pojištění s přátelským přístupem ke klientům
  • Nové pojištění s přátelským přístupem ke klientům
  • Nové pojištění s přátelským přístupem ke klientům