name | autoweek.cz

Hyundai vyhlásil Vizi 2020

Hyundai vyhlásil Vizi 2020

27.04.2011 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Hyundai vyhlásil Vizi 2020 a představil novou korporátní identitu skupiny Hyundai Motor Group. Hyundai oznámil pět stěžejních hodnot pro realizaci své vize vyjadřující odhodlání stát se světovou jedničkou.

Skupina Hyundai Motor Group zveřejnila svou novou korporátní vizi s názvem \"Vize 2020\" (Vision 2020), jež bude automobilovou skupinu provázet během následujícího desetiletí, a rovněž nové logo skupiny.

Nová vize skupiny zní \"Společně pro lepší budoucnost\" a vychází z nové filozofie řízení Hyundai Motor Group definované heslem: \"Uskutečnit sen lidstva vytvořením nové budoucnosti důmyslnými nápady a neustálým překonáváním nových hranic\".

Skupina Hyundai Motor Group, vytvořená v roce 2000 a vedená společností Hyundai Motor, dosáhla pozoruhodného růstu ve všech oblastech včetně výroby osobních vozů, dílů pro automobily, financování a logistických služeb.

Za pozornost stojí také obrovský pokrok ve vnímání hodnoty značky Hyundai, k němuž došlo v uplynulých deseti letech díky jejímu zaměření na kontrolu kvality. V důsledku toho se Hyundai vyšvihl v pořadí největších automobilových výrobců na světě z 10. místa v roce 2000 na 5. místo v roce 2010.

V důsledku vytrvalé snahy o globální zaměření má Hyundai Motor Group v současnosti po celém světě 42 dceřiných společností v porovnání s 10 v roce 2000. Její celková aktiva vzrostla z 36 bilionů wonů (cca 552 miliard Kč) o 219 % na 115 bilionů wonů (cca 1,762 bilionu Kč) v roce 2010. Celkový počet zaměstnanců po celém světě se zvětšil z 98 000 v roce 2000 o 81 % na 177 000.

Po nedávném převzetí společnosti Hyundai Engineering & Construction (Hyundai E&C) má Hyundai Motor Group 50 dceřiných společností, aktiva ve výši 126 bilionů wonů (cca 1,93 bilionu Kč) a přibližně 184 000 zaměstnanců po celém světě.

 

Kromě své celkové vize ohlásila skupina Hyundai Motor Group také dílčí vize a strategie pro tři klíčová odvětví - automobilový a ocelářský průmysl a stavebnictví. Hyundai Motor Group odhalila i pět stěžejních hodnot, které pomohou realizovat novou filozofii řízení společnosti:

Zákazník: Zákazník bude nejvyšší prioritou ve všech korporátních hodnotách.

Výzva: Hyundai bude vždy zkoumat nové možnosti a nikdy se nespokojí s dosaženými výsledky.

Spolupráce: Tvorba synergií mezi všemi podílníky a zúčastněnými stranami.

Lidé: Vytváření korporátní kultury, která si váží talentu.

\"Globality\": Kombinace slov \"Global + Ability\" (globální + schopnost) naznačuje úsilí společnosti Hyundai stát se globálně uznávaným podnikem s diverzifikovaným zázemím.

 

Korporátní identita skupiny

Korporátní identita reprezentuje filozofii řízení společnosti Hyundai s cílem: \"Uskutečnit sen lidstva vytvořením nové budoucnosti důmyslnými nápady a neustálým překonáváním nových hranic\".

Slovo Hyundai stoupající vzhůru nad horizont oceánu symbolizuje odvahu, inovativní charakter a sebedůvěru skupiny Hyundai Motor Group. Hlavní barva modrého odstínu \"Hyundai Blue\" ztělesňuje naději, šanci a důvěru. Rovná čára představuje neochvějný, nezdolný pocit odpovědnosti, vůli k uskutečňování vizí a lidský soucit. Základním sdělením je zářivá budoucnost, kterou Hyundai vytváří.