name | autoweek.cz

Kia ukázala nové logo

Kia ukázala nové logo

07.01.2021 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Kia odhaluje novou tvář a celosvětový slogan značky Movement that inspires na znamení budoucí přeměny značky. Nové logo zhmotňuje sebedůvěru značky Kia.
Automobilka Kia odhalila nové logo a celosvětový slogan značky na znamení své transformace a nových cílů značky. Představení nového loga jde ruku v ruce s ambicemi značky Kia vybudovat si do budoucna čelní pozici v odvětví mobility cestou modernizace prakticky všech aspektů svého podnikání.
 
Nové logo bylo odhaleno v rámci pyrotechnické show na obloze nad korejským městem Inčchon. Během akce se uplatnilo 303 pyrodronů, které v rámci synchronizované kreace odpálily stovky pyrotechnických náloží ohňostroje, čímž slavnostně zažehly a oslavily nový počátek značky Kia. Show lze zhlédnout na globálním kanálu Kia na YouTube: https://youtu.be/s61_IsjqLzc.
 
Kromě nového loga odhalila Kia nový globální slogan značky Movement that inspires. Další podrobnosti o nové strategii značky Kia včetně cílů a filozofie, jakož i souvislosti s budoucí produktovou řadou Kia, budou oznámeny prostřednictvím digitální platformy New Kia Brand Showcase 15. ledna. Akce bude ke zhlédnutí na globálním kanálu Kia na YouTube.
 
Uvedení nového loga navazuje na loňské oznámení dlouhodobé strategie Kia označené Plán S. V rámci Plánu S chce Kia krom jiného zaujmout přední pozici na celosvětovém automobilovém trhu. Strategie je zaměřena na další prosazování elektromobilů a uvádění široké řady služeb mobility upravených podle potřeb a vkusu jednotlivců i místních trhů.
 
Nové logo symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které slibuje nabízet zákazníkům prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují. Logo připomíná ručně psaný podpis, jeho nepřerušovaná křivka vyjadřuje odhodlání značky zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie představují rostoucí ambice značky Kia a její nabídku zákazníkům.
 
„Nové logo Kia představuje zasazení značky stát se ikonou změny a inovací. Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou a Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat,“ uvedl prezident a generální ředitel Kia Ho Sung Song.