škoda auto - v brně v silné sestavě | Aktuality | autoweek.cz

Škoda Auto - v Brně v silné sestavě

Škoda Auto - v Brně v silné sestavě

05.06.2010 | Rybecký Vladimír | Aktuality

Brněnský Autosalon  využila společnost Škoda Auto k národní premiéře nové podoby modelových řad Škoda Fabia a Škoda Roomster a z nich odvozených verzí Fabia Scout, Roomster Scout a Fabia RS.

Modernizované modely Fabia a Roomster především uvádějí do nabídky nové přeplňované čtyřválce 1,2 TSI a 1,6 TDI CR. Moderní zážehové motory TSI si návštěvníci brněnského autosalonu mohou vyzkoušet v rámci doprovodného programu TSI jízd v prostoru mezi pavilony P a Z.

Poprvé se v České republice představila také sériová podoba hatchbacku Fabia v atraktivní designové linii Scout.

Hlavním magnetem rozlehlé expozice Škoda Auto je samozřejmě zcela nová Fabia RS. Novinka v nabídce sportovních modelů se hlásí k inspiraci úspěšným soutěžním vozem Fabia Super 2000. Pohání ji zážehový čtyřválec 1,4 TSI s dvojitým přeplňováním a výkonem 132 kW (180 k) přes sedmirychlostní samočinnou dvouspojkovou převodovku DSG. Nejrychlejší Fabia všech dob je k dispozici jako hatchback i kombi.

Celkový vítěz ankety Auto roku 2010 v České republice Škoda Yeti se představuje v atraktivní limitované edici Champion s exkluzivním lakováním, sportovními sedadly a řadou speciálních doplňků.

Škoda Auto v Brně představila i produkty z nabídky originálního příslušenství Škoda. Mezi nimi je to především kolekce horských, krosových, silničních a dětských kol vzniklých ve spolupráci s firmou Bike Fun International. Tato jízdní kola vznikla jako symbolická pocta zakladatelům společnosti, jež vznikla před 115 lety jako dílna na jízdní kola Laurin & Klement.

„Dubnový podíl značky Škoda na domácím trhu vzrostl na 36,6 procent. Velkému zájmu se těší modely Yeti a Superb Combi. Pozitivní reakce veřejnosti zaznamenáváme také na modernizované modely Fabia a Roomster, včetně dynamických a úsporných motorů TSI. Kladně se ve statistice promítly nákupy ze strany firem a drobných živnostníků, kteří začínají realizovat odložené investice na obnovu vozového parku." ,“ řekl k aktuálním výsledkům vedoucí prodeje značky Škoda pro střední Evropu Jan Hurt.