name | autoweek.cz

Prodej Porsche ČR dosáhl v roce 2017 nový rekord

Prodej Porsche ČR dosáhl v roce 2017 nový rekord

05.01.2018 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Společnost Porsche Česká republika, importér automobilů značek Volkswagen, Audi, Seat a Volkswagen Užitkové vozy, loni opět zvýšila dodávky zákazníkům na celkových 54 144 vozů, a dosáhla tak nový historický rekord.
Společnost Porsche Česká republika dodala zákazníkům 54 144 vozů, což představuje meziroční nárůst o 2,3 %. Největší podíl na rostoucím prodeji měly jak dlouhodobé bestsellery, tak i novinky, které Porsche Česká republika vloni uvedla na trh.
 
U značky Volkswagen si zákazníci nejvíce kupovali inovovaný model Golf, manažerský Passat a oblíbený Tiguan, u značky Audi to byla řada SUV modelů Q, kde byl největší zájem o Q3 a Q7. V rámci značky Seat si pomyslnou zlatou odváží loni představená nová Ibiza, velký zájem byl také o SUV Ateca a stálicí je nadále model Leon. Prodejům značky Volkswagen Užitkové vozy kraloval model Transporter. Skvěle odstartoval nový Crafter, premiérově představený v loňském roce, a to přes to, že nebyly k dispozici verze s pohonem zadních kol, které rozšíří nabídku letos.
 
„Zájem zákazníků o naše vozy roste již osmý rok v řadě a jsem velmi rád, že vloni jsme opět posunuli příčku o kousek výš. Za tento skvělý výsledek bych chtěl velmi poděkovat všem zaměstnancům importérské organizace, stejně jako naší prodejní a servisní síti. Rozhodující slovo mají ale vždy zákazníci, a proto nás jejich důvěra mimořádně těší. Největší dík proto patří právě jim, ať již z řad firem nebo soukromých osob,“ říká Vratislav Strašil, jednatel společnosti Porsche Česká republika.
 
Vedle prodeje vozidel věnovala společnost Porsche Česká republika vloni velkou pozornost rozvoji nových technologií, zejména elektromobilitě. Klíčovým projektem se stal Demo e-Car program, představený v závěru roku. V rámci tohoto projektu Porsche ČR v následujících měsících bezplatně zapůjčí celkem 50 elektromobilů na dlouhodobé testování municipalitám, institucím a firmám. Cílem je ukázat a popularizovat tento ekologický způsob mobility v očích odborné i laické veřejnosti.