name | autoweek.cz

Úspěšný vítěz AutoBest 2018

Úspěšný vítěz AutoBest 2018

13.08.2018 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Citroën ohlásil prodej 100 000 kusů modelu C3 Aircross, který získal ocenění AutoBest 2018. Neméně dobrou zprávou je velký zájem kupujících o lépe vybavené verze.
Nové kompaktní SUV Citroën C3 Aircross dosáhlo za pouhých deset měsíců od uvedení na trh 100 000 prodaných kusů, z toho téměř 40 000 ve Francii. Jde o druhý nejprodávanější vůz značky po modelu C3. Nové kompaktní SUV C3 Aircross získalo evropskou cenu AutoBest 2018 - nejlepší koupě v Evropě.
 
Mezi silné stránky nového kompaktního SUV Citroën C3 Aircross patří jedinečný design s možnostmi personalizace, příkladná modularita, ale také 12 podpůrných prvků řízení. Jeho atraktivitu potvrzuje i zastoupení prodaných vozů s vyšší verzí výbavy:
- 55 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy Shine 
- 35 % objednaných vozů s jedním ze čtyř příplatkových stylů interiéru
- 25 % objednaných vozů je s jinou barvou střechy než je karoserie a 30 % s balíčkem Pack Color (barevné prvky na střešních nosičích, u zadního postranního okénka, u zpětných zrcátek a lišt kolem světlometů)
 
Celosvětový prodeje značky Citroën v první polovině roku vzrostl o 9 %, v Evropě dokonce znamenal rekord za posledních sedm let!