name | autoweek.cz

Scuderia Praha bude učit zákazníky sportovní i bezpečnou jízdu

Scuderia Praha bude učit zákazníky sportovní i bezpečnou jízdu

24.01.2017 | Vladimír Rybecký | Autoservis

Společnost Scuderia Praha, výhradní dovozce značek Maserati a Ferrari pro Českou republiku, přichází s novou službou. Připravila pro své zákazníky zdarma seriál řidičských tréninků, při nichž se majitelé obou značek mohou zdokonalovat v ovládání sportovních vozů.
Nový vzdělávací a zároveň zážitkový program nese název Scuderia Driving Experience 2017 a je určený všem současným majitelům obou sportovních značek. Scuderia Praha ale chce jeho prostřednictvím oslovovat i potenciální zákazníky.
 
„Prodáváme jedna z nejrychlejších aut na světě, jejichž sportovní potenciál je daleko za hranicí běžného smrtelníka. Jen v loňském roce u nás přibylo do rodiny Ferrari 49 majitelů, u Maserati dokonce 104. Myslíme si, že právě možnost naučit se pod taktovkou profesionálů výkonné modely bezpečně ovládat, ale i naplno využívat jejich možnosti je to, co naši zákazníci v rámci rozšiřování služeb uvítají,“ vysvětluje výkonný ředitel Scuderia Praha Petr Kudláček.
 
Seriál řidičských tréninků bude probíhat pravidelně. Každý měsíc budou připravení předávat své zkušenosti zájemcům na uzavřených polygonech čeští profesionální jezdci, tovární italští instruktoři i závodníci. Účast přislíbil například Josef Král, který jako jeden z mála Čechů testoval vůz F1 a jako první Čech vyhrál závod GP2.
 
První část seriálu Scuderia Driving Experience 2017 se vzhledem k příznivým sněhovým podmínkám odehrála minulý týden na zasněženém polygonu u letiště v Dlouhé Lhotě u Příbrami. Řidiči zde měli jedinečnou možnost s vozy Maserati Levante, Ghibli a Quattroporte a Ferrari GTC4 Lusso vyzkoušet, jak se vysocevýkonné sportovní vozy chovají na ledu a sněhu. Otestovali si, jak bezpečně naplno brzdit, pracovat s volantem a plynem nebo vjíždět do zatáčky. Měli možnost porovnat, jak rozdílná je jízda s využitím asistenčních systémů a bez nich. Adrenalinovým zážitkem bylo zvládání smyků a driftování, při němž řidiči trénovali projíždění zatáček „bokem napřed“.