nokian tyres vylepšil službu dealer services pro prodejce | Autoservis | autoweek.cz

Nokian Tyres vylepšil službu Dealer Services pro prodejce

Nokian Tyres vylepšil službu Dealer Services pro prodejce

08.06.2018 | | Autoservis

Nokian Tyres zavádí modernizované digitální služby pro své B2B zákazníky. Nokian Tyres Dealer Services poskytuje zákazníkům vše potřebné pro jejich každodenní obchodní činnost s pneumatikami od nástrojů pro prodej a správu objednávek až po osobní služby a obchodní informace.

Nokian Tyres reaguje na aktuální potřeby využívání digitálních služeb. Místo spuštění obyčejného internetového obchodu poskytne komplexnější digitální službu, která se zaměřuje na dostupnost a snadné užití.
 
„Naši zákazníci jsou také spotřebitelé, kteří jsou zvyklí každodenně používat digitální služby. Takový kanál je potřeba i pro zákazníky B2B. Nabízíme našim zákazníkům stejnou úroveň služeb, na jakou jsou zvyklí jako spotřebitelé. Naším cílem je vytvořit kanál pro digitální dialog s našimi zákazníky. Chceme nabídnout nejlepší možné služby, ke kterým je přístup kdykoliv a kdekoliv,“ vysvětluje manažer on-line služeb Antti Merikoski.
 
Služba je vyvinuta tak, aby urychlila vytváření objednávek a usnadnila jejich správu. Funkce vyhledávání je rychlá a snadno použitelná. Snadno lze také získat potřebné marketingové materiály. Díky tomu se prodejci mohou soustředit na poskytování služeb svým zákazníkům místo vyhledávání materiálů a informací z různých zdrojů.
 
Modernizovaná služba Nokian Tyres Dealer Services byla ve střední Evropě spuštěna na podzim roku 2017, severské země budou následovat na začátku roku 2019.
 
Modernizovaná služba Nokian Tyres Dealer Services poskytuje na jednom místě vše nezbytné pro podnikání v oblasti pneumatik: objednávkový nástroj spolu s produktovými a marketingovými informacemi. K nim navíc poskytuje nové funkce:
- Nový kanál pro osobní služby dostupné na jakémkoliv zařízení
- Rychlé vyhledávání a objednávkový proces pro rychlé a snadné vytváření objednávek
- Kompletní historii zákaznických objednávek na jednom místě bez ohledu na užitý kanál
- Spolehlivé aktuální informace o produktech a jejich dostupnosti
- Služby a podpůrné materiály v šesti jazycích (angličtina, němčina, francouzština, italština, čeština a polština).