name | autoweek.cz

Peugeot uvede modernizaci modelů Partner a Expert

Peugeot uvede modernizaci modelů Partner a Expert

08.02.2012 | Vladimír Rybecký | Nové modely

Nové podoby vozů Peugeot Partner Tepee a Expert Tepee budou představeny ve světové premiéře na automobilovém salonu v Ženevě. Osobní i užitkové verze budou v prodeji na jaře 2012.

Nový Peugeot Partner (užitková verze) a Partner Tepee (osobní verze) se proměnily z hlediska stylu ve snaze o dosažení větší atraktivity vzhledu. Proto přebírají nové stylistické prvky značky pro zvýraznění výrazné osobitosti a modernějšího vzhledu.

Navíc do své výbavy zahrnují nejnovější technologie týkající se jak pohonných jednotek, tak i výbavy. Motory plní Euro5. V nabídce se objevuje i motor e-HDi se systémem Stop & Start poslední generace, s nímž osobní i užitková verze dosahují nové rekordní hodnoty nízké spotřeby a emisí CO2 ve svém segmentu.

Užitkový Partner bude k dispozici ve dvou délkách s objemy nákladového prostoru 3,7 a 4,1 m3.

Peugeot Partner se vyrábí v Poissy ve Francii.

Modernizovaný Peugeot Expert se v souladu s novou strategií značky Peugeot posouvá směrem k luxusnějším kategoriím vozů. Také Expert přebírá nové stylistické principy značky s nově koncipovanou přídí a nabízí nové prvky příslušenství.

Modernizovaný Peugeot Expert se nabízí ve verzi kompaktního užitkového furgonu a v osobní verzi kombi Expert Tepee. U verzí pro přepravu osob se rozšiřuje nabídka výbav.

Nová řada řadu motorů Euro5 z tohoto vozu činí nejhospodárnější a z hlediska emisí CO2 i k životnímu prostředí nejohleduplnější vůz svého segmentu. Expert Tepee s motorem 2,0 l HDi 120 kW (163 k) v kombinaci se šestirychlostní přímo řazenou převodovkou dosahuje spotřeby 6,6 l/100 km, což znamená emise 172 g CO2/km. Užitkový model Expert s motorem 2,0 l HDi 120 kW (163 k) se šestirychlostní přímo řazenou převodovkou má spotřebu 6,4 l/100 km, a tedy emise CO2 168 g/km, takže dosahuje nejlepšího poměru výkonu a emisí CO2.

Pro motor 2,0 l HDi 120 kW (163 k) je připravena i šestirychlostní samočinná převodovka.

Tento model se bude i nadále vyrábět ve Francii v závodě Sevel v Lieu-St. Amandu.