name | autoweek.cz

150 vozů Audi A6 pro Tick Tack

150 vozů Audi A6 pro Tick Tack

01.12.2013 | | Tiskové zprávy

Holding Student Agency rozšiřuje své podnikání do segmentu taxislužby prostřednictvím vlastní společnosti Tick Tack. Nový trend: mobilita s příjemnými emocemi.

Audi dodá pro novou taxislužbu Tick Tack s inovativními službami flotilu 150 vozů Audi A6 v karosářských verzích Limuzína a Avant. Pro divizi Corporate Sales společnosti Porsche Česká republika to je jeden z největších obchodů v prémiovém segmentu na českém trhu.

„Obchody toto typu jsou na trhu ojedinělé a realizace nevšední zakázky prostřednictvím značky Audi a speciálně modelu Audi A6 nás mimořádně těší. Do konce roku předáme společnosti Tick Tack celkem 150 vozů Audi A6,“ říká Jan Lichner, ředitel divize Corporate Sales společnosti Porsche Česká republika. „Všechny vozy Audi A6 mají jednotný vzhled s bílým lakem karoserie. Na cestující čekají mimořádné zážitky z jízdy, které bývají obvykle vyhrazeny jen klientům limousine servisů, a to díky prostornému a luxusně vybavenému interiéru, čalouněnému světlou kůží.“

Radim Jančura, majitel holdingu Student Agency, jehož součástí je společnost Tick Tack, rozšiřuje své podnikání do segmentu taxislužby. Sází přitom na nevšední koncept zákaznických služeb, do něhož skvěle zapadají vlastnosti modelu Audi A6, který byl zástupci společnosti Tick Tack ve výběrovém řízení upřednostněn jako nejlepší model ve své třídě, což ostatně potvrzuje i jeho postavení nejprodávanějšího modelu Audi na českém trhu.

Nevídané standardy služeb pro zákazníky společnosti Tick Tack podtrhuje jednotná výbava všech vozů Audi A6 unikátními zrcátkovými taxametry, platebními terminály, připojením k internetu a multimediálním systémem pro cestující. O pohodlí se stará klimatizace, k dispozici je i elektrické ovládání oken nebo zásuvky 230 V pro dobíjení přenosných elektronických zařízení.
„V případě společnosti Tick Tack se nejedná zdaleka jen o prodej a předání požadovaného počtu vozidel. To byl jen začátek. Uspokojit takto náročného zákazníka v celém spektru jeho potřeb bylo pro nás velkou výzvou. Realizace projektu vyžadovala nejen výjimečný produkt, ale rovněž odpovídající financování, pojištění a zajištění prvotřídních servisních služeb v průběhu užívání vozů. Trendy se mění: Jako Audi už dávno neprodáváme jen auta – prodáváme komplexní služby, prodáváme mobilitu a zprostředkováváme emoce. V tom jsme výjimeční,“ dodal Lichner.