name | autoweek.cz

Auto Palace dokončil modernizaci prodejních ploch Mazda

Auto Palace dokončil modernizaci prodejních ploch Mazda

04.09.2015 | | Tiskové zprávy

Modernizaci svých prodejních ploch Mazda v Praze a Brně dokončil dealer č. 1 této značky, společnost Auto Palace. Investice na přestavbu, která trvala tři měsíce, si vyžádala 6 milionů Kč. Společnost do konce roku plánuje zmodernizovat ještě své showroomy pro značky Mitsubishi a Ford, a to investicí ve výši 5 milionů Kč.
Výrazné finanční prostředky vynaložila společnost Auto Palace na modernizaci showroomů vozů Mazda v Praze a Brně. Investice, jež zahrnovala stavební úpravy vnějšího označení i vnitřní plochy, výměnu osvětlení, dlažby nebo inventáře, přišla společnost na 6 milionů Kč.

Do konce roku chce firma investovat ještě do přestavby showroomů značek Mitsubishi a Ford, v jejichž prodejích Auto Palace rovněž zastává pozici č. 1. Celkové modernizace prodejních ploch v ČR a SR vyjde společnost na více než 20 milionů Kč a v dalších letech bude pokračovat.

„Auto Palace byl v letech 1991 – 2006 importérem vozů Mazda do ČR. Protože jsme v počtu prodeje této značky stále na pozici č. 1, využili jsme koncepce importéra, jež mj. zahrnuje i novou image prodejních míst, a rozhodli se do modernizace investovat. Věříme, že příjemné moderní prostředí zajistí našim klientům ještě pohodlnější nákup u nás a nám naopak možnost poskytovat jim ještě nejkvalitnější servis a upevnit naši pozici prodejce číslo 1,” říká Ralph Howie, generální ředitel společnosti Auto Palace.

„Jedničkou jsme se stali díky špičkovým službám zákazníkům a jsem si jist, že oživení prostor povede k tomu, aby se u nás zákazníci cítili ještě lépe a byli jsme pro stále více zákazníků volbou číslo jedna,“ dodává Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace.