revoluce v doručování | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Revoluce v doručování

Revoluce v doručování

13.12.2018 | | Aktuality

DB Schenker přináší revoluci v doručování s technologií what3words.
Společnost DB Schenker oznámila integraci geolokační technologie what3words do portálu eSchenker, která zvýší efektivitu logistických operací tím, že umožní přesné doručování do jakéhokoliv čtverce na zemi o rozměrech 3x3 metry.
 
What3words totiž celý svět rozdělil do takových čtverců, z nichž každý má vlastní unikátní adresu složenou ze tří anglických slov - trojslovnou adresu. Sekvence ///smiling.always.seating například odkazuje na čtverec před vstupními dveřmi centrály DB Schenker v Essenu.
 
Integrace systému what3words umožní více než 110 000 klientům DB Schenker, kteří každý měsíc realizují přes 500 000 objednávek, optimalizovat jejich dodavatelský řetězec tím, že upřesní místo nakládky nebo vykládky právě pomocí trojslovné adresy.
 
Logistické společnosti se po celém světě potýkají s nepřesností v doručování. Velké areály, jako jsou továrny, sklady, nebo místa konání různých akcí, mají často několik vjezdů, což nesmírně ztěžuje vykládky na specifických místech. Portál eSchenker tak dláždí novou cestu pro logistický průmysl. Díky integraci nových technologií, jako je what3words, se zásilky na své místo určení dostanou bezpečně a včas, čímž udržují ten nejvyšší možný standard zákaznických služeb.
 
Markus Sontheimer, CIO/CDO společnosti DB Schenker říká: „Naše spolupráce s what3words je dalším krokem DB Schenker při vytváření plně digitálního logistického ekosystému. Zejména v souvislosti s veletrhy nebo výstavami tato služba našim řidičům poskytuje přesná místa pro doručování, díky čemuž můžeme naše klienty obsloužit lépe a rychleji.“
 
Clare Jones, CCO společnosti what3words dodává: „Z nedávné německé studie vyšlo najevo, že 73 % zásilek má problémy s nalezením správné adresy. A ve více než čtvrtině případů musí řidiči zjišťovat dodatečné informace nutné k tomu, aby mohli najít správné místo pro doručení. What3words tento problém řeší pro obě strany – zvyšuje efektivitu a zlepšuje zákaznickou zkušenost.“
 
Deutsche Bahn do technologie what3words investovala v roce 2016, od té doby obě společnosti společně pracují na budoucnosti logistiky a přepravy.