name | autoweek.cz

Heureka vstoupila do auto-moto segmentu

Heureka vstoupila do auto-moto segmentu

07.08.2018 | | Tiskové zprávy

Heureka rozšiřuje svůj katalog o nová auta jednotlivých dealerů.
Téměř 2000 aut v nabídce a 50 000 návštěvníků - taková jsou čísla nové kategorie Auta na Heurece, která je v testovacím provozu spuštěna zhruba dva měsíce.
 
„I když se jedná zatím především o offline byznys, je naším cílem zákazníkům umožnit jednoduchý předvýběr a srovnání modelů aut v pohodlí domova,” vysvětluje jeden z důvodů spuštění nové kategorie Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz. 
 
V celém auto moto segmentu je na internetu velký potenciál. „Zatím jsme spustili testovací provoz. Prodejci si mohou zdarma vyzkoušet, jaký je o tento segment na internetu zájem. Máme pro ně připraven jednoduchý nástroj, který prodejcům dodá software pro správu skladových vozů nebo transformuje data z jejich ERP systému přímo na Heureku,” vysvětluje Tomáš Braverman.
 
Zobrazování reálných aut s možností dodání prakticky ihned je pro zákazníky důležitou informací a velkou přidanou hodnotou katalogu na Heurece. „Na inzertních auto webech se zákazníci často setkávají s falešnými nabídkami, a v dnešní době není nic neobvyklého čekat na auto třeba půl roku. Termín dodání hraje při výběru a rozhodování zákazníků velmi důležitou roli,” potvrzuje Jan Paul ze společnosti Autohub, která prodejcům dodává software pro jednoduché napojení na Heureku.
 
Aktuálně můžou zákazníci vybírat téměř ze 2000 aut a 21 značek, a na zařazení dalších nabídek se intenzivně pracuje.
 
Podmínkou pro zařazení do katalogu Heureky je stáří auta méně než 18 měsíců a počet najetých kilometrů maximálně 30 000.
 
„Našim cílem není kvantita, ale kvalita – chceme zákazníkům nabízet auta, která jsou aktuálně dostupná od prověřených prodejců. Na jednom místě tak můžou vybrat podle zadaných parametrů ideální auto a podívat se přímo na stránky daného prodejce, se kterým se už mohou domluvit na individuální projížďce,“ vysvětluje Tomáš Braverman. Zároveň je to podle Bravermana zajímavý kanál také pro leasingové společnosti a jejich ukončené operativní leasingy. 
 
Jaká auta jsou aktuálně na Heurece nejzobrazovanější?
Škoda Superb 2.0 TDI Automat Sportline
Hyundai i10 1.0 D-CVVT Manuál Family+
Volkswagen Golf 1.5 TSI Manuál Maraton Edition
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI Manuál Trumf
Hyundai i20 1.2 Manuál Family+
 
Obecně celý segment Auto-moto je stabilní a online se v něm nakupuje stále častěji. „Nejběžnějším sortimentem této kategorie jsou černé skříňky, motorové oleje a samozřejmě pneumatiky,” doplňuje ještě informace Tomáš Braverman z Heureky.