emil frey v čr spouští webový portál autosphere.cz | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Emil Frey v ČR spouští webový portál autosphere.cz

Emil Frey v ČR spouští webový portál autosphere.cz

17.12.2020 | | Autoservis

Skupina Emil Frey v ČR zahajuje provoz internetové platformy autosphere.cz pro prodej ojetých vozů. Komplexní webový portál sdružuje programy ojetých vozů všech skupinou zastupovaných značek. Má zaujmout významnou pozici na dynamicky rostoucím trhu s referentskými a zánovními vozy.
„Do projektu autosphere.cz vkládáme naše základní silné stránky: dobře fungující značkové programy s vynikající reputací, zkušenosti z oboru prodeje ojetých vozů, získané díky programu Emil Frey Select, a zázemí i know-how skupiny Emil Frey, která podobný portál úspěšně provozuje v jiných zemích, zejména ve Francii. V současné době, kdy obchod s ojetými vozy výrazně nabývá na důležitosti, tak máme slibné předpoklady vytvořit v České republice internetovou platformu, která se stane referencí na trhu, a díky níž bude skupina Emil Frey na tomto trhu figurovat mezi nejvýznamnějšími hráči,“ říká Zdeněk Fořt, ředitel společnosti EF Mobility, která je provozovatelem portálu autosphere.cz.
 
Česká republika je dalším evropským státem, kde skupina Emil Frey spouští projekt Autosphere. Kromě ČR existuje např. v Belgii. Za domovskou zemi je považována Francie, kde web autosphere.fr funguje od roku 2007 a je jedním z nejvýznamnějších pro prodej ojetých vozů. Na stránkách autosphere.fr klient najde nabídku více než 250 koncesionářů 25 různých značek, kteří ročně dohromady prodají několik desítek tisíc ojetých vozů. Cílem programu Autosphere je pomoci zákazníkovi zorientovat se na mnohdy nepřehledném trhu ojetých vozu a vybrat zde auto, které dokonale vyhovuje jeho očekávání, potřebám a možnostem. Hlavními závazky programu jsou objektivita a transparentnost. Stejnou filosofii přebírá i autosphere.cz.
 
„Autosphere.cz sdružuje nabídku předváděcích, zánovních a ojetých vozů všech dealerů značek, které skupina Emil Frey v ČR zastupuje (Peugeot, Citroën, Opel, DS a Subaru). Důraz je kladen na vozy značkových programů ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy, Citroën Select, DS Certified, Opel Vyzkoušené vozy a Emil Frey Select. Počet subjektů na straně nabídky tak půjde do stovek a počet nabízených vozů do tisíců, což našim dosavadním obchodním aktivitám spojených s ojetými vozy dá zcela jiný rozměr,“ říká Zdeněk Fořt.
 
Převážnou část portfolia autosphere.cz budou tvořit zánovní, předváděcí a referentské automobily ze značkových programů. Tyto programy si na českém trhu získaly renomé a důvěru zákazníků. Nejdelší tradici má Peugeot Vyzkoušené vozy, který letos v říjnu oslavil 10 let existence. Už od počátku se projevil jako měřítko kvality, neboť nastavil nejpřísnější standardy od precizní technické prohlídky každého vozu, přes vyhrazenou prodejní plochu až po specializovaný tým vyškolených prodejců a mechaniků. V roce 2011 vznikl Citroën Select, následovaný o několik let později programy DS Certified a Opel Vyzkoušené vozy. V březnu 2018 vznikl také multiznačkový program Emil Frey Select.
 
Společným znakem těchto programů jsou, kromě příslušnosti ke skupině Emil Frey, také benefity, která se k nabízeným vozům váží:
- certifikát a protokol prohlídky vozu stvrzující původ i servisní historii a transparentní informace o technickém stavu vozidla
- plnohodnotná minimálně roční záruka a asistenční služba platná v celé EU
- možnost testovací jízdy
- možnost protiúčtu
- nabídka služeb jako financování, pojištění, operativní leasing aj.
 
V současné době tvoří nabídku webového obchodu autosphere.cz přibližně 1200 vozů, ale tento počet bude rychle narůstat.
 
„Poptávka po zánovních vozech je aktuálně v Česku velmi vysoká, očekáváme tedy, že náš nový portál rychle přitáhne pozornost zákazníků. Nicméně projekt takového rozsahu vyžaduje silného spojence z hlediska marketingu a propagace, proto jsme se rozhodli pro spolupráci s fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Partnerství s tímto momentálně nejúspěšnějším tuzemským fotbalovým klubem se nám v uplynulých letech mimořádně osvědčilo u rozjezdu programu Emil Frey Select, proto na tuto spolupráci nyní navážeme v našem novém projektu. Autosphere.cz se tak nově stal Automobilovým partnerem SK Slavia Praha,“ říká Zdeněk Fořt.