name | autoweek.cz

Škoda Auto zřídí novou oblast Digitalizace

Škoda Auto zřídí novou oblast Digitalizace

22.06.2016 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

Škoda posiluje své aktivity v segmentech Celopodniková digitalizace, Konektivita a Koncepce budoucí mobility. Digitalizace je součástí všech oblastí Strategie 2025.
Škoda Auto rozšiřuje svou organizaci o novou oblast Digitalizace. Česká automobilka tak vytváří důležitý předpoklad pro vytváření řešení, odpovídajících současným technologickým změnám. Úkolem oblasti Digitalizace bude mimo jiné vývoj nových projektů a služeb mobility. Kromě toho má tato oblast připravit celý podnik na digitální transformaci.
 
Digitalizace je považována za klíčovou myšlenku nedávno avizované Strategie 2025 společnosti Škoda Auto. Jako tzv. průřezová funkce zahrne všechny oblasti podniku – od vzdělávání a školení personálu přes vývoj za pomoci moderních technologií, virtuální reality a 3D-technologie až po výrobu v duchu Průmyslu 4.0. Klasická oblast podnikání společnosti Škoda Auto – výroba automobilů – bude do budoucna ještě silněji ovlivněna digitalizací.
 
„Již po několik desetiletí udávají inovace digitální techniky tón v mnoha oblastech našeho života i našeho průmyslového odvětví. Tento vývoj mezitím nabral takovou razanci, že zastiňuje vše, co bylo předtím. Automobil je v tomto případě pouze částí převratné změny. Díky inovativním technologiím bude mobilní život našich zákazníků lehčí, efektivnější a zajímavější,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier.