name | autoweek.cz

Vize 2021: čtyři strategické pilíře růstu Hyundai Motor Europe

Vize 2021: čtyři strategické pilíře růstu Hyundai Motor Europe

28.07.2017 | | Tiskové zprávy

Cílem společnosti Hyundai Motor je stát se asijskou automobilovou jedničkou v Evropě. Uvedením 30 nových modelů a jejich derivátů v příštích pěti letech rozšíří svou nabídku na evropském trhu.
Společnost Hyundai Motor uvede na evropský trh v průběhu příštích pěti let 30 nových modelů a jejich derivátů, aby ještě rozšířila svou nabídku v jednotlivých tržních segmentech.
 
„Definovali jsme čtyři základní strategické pilíře. Každý vychází z požadavků a očekávání našich zákazníků tak, abychom se do roku 2021 stali asijskou automobilovou jedničkou v Evropě. Naším cílem je zpřístupnit zákazníkům nejmodernější technologie a usnadnit jim život v oblasti mobility. Pokud jde o spokojenost zákazníků v oblasti prodeje a služeb, jsme už evropskou jedničkou a nadále pracujeme na neustálém zlepšování," říká výkonný ředitel Hyundai Motor Europe Thomas Schmid.
 
DNA značky: i-modely jsou základem úspěchu společnosti Hyundai v Evropě
Základem úspěchu společnosti Hyundai Motor v Evropě a její DNA jsou modely řady i. V roce 2016 se na celkovém prodeji podílely modely i10, i20, i30 a i40 z více jak 55 %. Nová generace vozu i30 umožňuje zákazníkům mimo jiné i přístup k nejnovějším prvkům v oblasti bezpečnosti a konektivity.
 
Budoucí mobilita: technologický a inovační přístup
Dnes je Hyundai Motor výrobcem automobilů, který nabízí nejširší spektrum pohonů. Do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických modelů včetně 5 hybridů, 4 plug-in hybridů, 4 čistě elektrických vozů a 1 modelu poháněného palivovým článkem. V souvislosti s dalšími investicemi do budoucích směrů mobility, jako jsou autonomní vozy, sdílení vozidel, konektivita a tzv. mobilita posledního kilometru, hodlá Hyundai Motor zpřístupnit technologie budoucnosti všem.
 
Řada SUV: prémiové produkty v nejrychleji se rozvíjejícím segmentu trhu
Díky rozšiřování řady SUV bude značka Hyundai pro zákazníky ještě atraktivnější. Silná pozice v oblasti segmentu SUV se začala budovat uvedením modelu Santa Fe na trh v roce 2001. Od té doby získala řada modelů SUV významný podíl na trhu. Bestsellerem Hyundaie v segmentu SUV je model Tucson. Od uvedení na trh v roce 2015 se stal nejrychleji prodávaným modelem značky v Evropě s prodejem přes 250 000 vozů do poloviny roku 2017. S novým modelem Kona vstupuje automobilka v Evropě i do nejrychleji rostoucího segmentu B-SUV. V roce 2018 bude představena i jeho čistě elektrická verze.
 
Výkon a emoce: Hyundai N a motor sport
Když Hyundai Motor v roce 2014 vstoupil do seriálu WRC rychle se stal jedním ze špičkových týmů. Zkušenosti z motoristického sportu se staly inspirací pro vývoj vysokovýkonných vozů řady N. Získané poznatky vedly k představení nového vozu i30 N, prvního vysoce výkonného automobilu s logem N.