name | autoweek.cz

Volkswagen Financial Services vychází vstříc digitální generaci

Volkswagen Financial Services vychází vstříc digitální generaci

08.10.2019 | | Tiskové zprávy

Volkswagen Financial Services zahájil transformační změny, které reagují na měnící se potřeby zákazníků. Příklady nového standardu služeb jsou předplacení servisu z mobilu, schválení úvěru on-line, spolehlivá asistence na cestách nebo komplexní online správa firemní flotily.
Orientaci společnosti Volkswagen Financial Services na nové technologie, inovace a plně digitalizované služby potvrzuje využití robotů při administrativě smluv, ale také připravovaná první generace mobilní aplikace. Cílem jsou nejen vyšší komfort a lepší zákaznická zkušenost, ale i akceschopnost a stabilní zisk, které i v budoucnu potvrdí vedoucí postavení Volkswagen Financial Services na trhu financování automobilů.
 
Do éry, v níž stále větší roli hraje digitalizace prodejních a servisních kanálů, vstupuje Volkswagen Financial Services s 300 000 aktivních smluv (148 000 nových smluv za rok 2018) a obratem 11 miliard korun. Kromě základního financování automobilů, kdy každý třetí koncernový vůz, který jezdí na českých silnicích, je financován právě prostřednictvím Volkswagen Financial Services, se společnosti daří i na poli pojistných produktů. Počet uzavřených smluv roste třetí rok po sobě, a to nejen v kategorii klasického pojištění motorových vozidel, ale i v rámci dalších typů, jako jsou například pojištění pořizovací ceny vozu (GAP) nebo pojištění platebních povinností (PPP).
 
Další růst má podpořit orientace na automatizaci a digitalizaci klientského servisu, která bude znamenat větší klientský komfort a spokojenost s kvalitou a rozsahem služeb.
 
„Aktuální nabídka digitálních služeb je určena všem typům klientů - jednotlivcům, podnikatelům i správcům firemních flotil. Novinky se netýkají pouze nových smluv. Stávající klienti například budou moci odkudkoli nahlížet do svých produktů, které u Volkswagen Financial Services mají. Přes internet bude možné snadno sjednat pojištění nebo pořídit Servisní balíček a předplatit si tak pokrytí výdajů na servis nového auta v prvních 5 letech. Snadnější komunikaci budou garantovat nové webové stránky,“ popisuje novinky jednatel společnosti Volkswagen Financial Services Vratislav Strašil.
 
Atraktivní možnosti digitální interakce s klienty nabídne i vyvíjená mobilní aplikace. Klienti budou mít stále při sobě údaje, které mají obvykle uložené doma ve složkách. V momentě, kdy se dostanou do nesnází, často nevědí, jaké služby mají zaručené smlouvou - na jaké asistenční služby mají při nehodě nebo poruše nárok. Aplikace jim okamžitě zpřístupní informace, které by jinak složitě zjišťovali telefonováním. Přímo z auta bude možné nahlásit i pojistnou událost. Mobilní aplikace upozorní zákazníka na blížící se konec smlouvy, aby měl dost času zvážit své možnosti a objednat nový vůz bez několikaměsíčního čekání.
 
„Rozvoj digitálních inovací nám umožňuje držet krok s měnícími se požadavky a přáními klientů. Úspěšný digitální produkt musí lidem usnadňovat život, musí přijít za klientem, nikoli zákazník za produktem. Abychom udrželi vysokou úroveň poskytovaných služeb, pracujeme na zjednodušení a urychlení interních procesů. Jejich digitalizace je nezbytným předpokladem pro plně digitální komunikaci se zákazníky,“ dodává jednatelka společnosti Volkswagen Financial Services Jiřina Tapšíková.