ze dvou aplikací udělali jednu | Trendy | autoweek.cz

Ze dvou aplikací udělali jednu

Ze dvou aplikací udělali jednu

29.05.2020 | Rybecký Vladimír | Trendy

Škoda Connect - všechny důležité informace v jedné aplikaci. Aktualizovaná aplikace pro chytré telefony nabízí ještě větší uživatelskou přívětivost a komfortnější obsluhu a jednotný uživatelský zážitek na všech mobilních koncových zařízeních i na PC a na displeji vozu.
Ve své aktualizované aplikaci Škoda Connect App sloučila automobilka funkce aplikací Škoda Connect App a Škoda OneApp. Kromě toho aplikaci obohatila o nové prvky a dálkový přístup. Přímá komunikace s vozidlem bude nyní snazší. Uživatelský zážitek bude jednotný na všech koncových zařízeních - tedy na chytrých telefonech, chytrých hodinkách i na centrálním displeji infotainmentu.
 
Člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu Alain Favey říká: „U našich digitálních aplikací, například u aplikací pro chytré telefony, průběžně zlepšujeme uživatelský zážitek. S aktualizovanou aplikací Škoda Connect App přehledně slučujeme funkce našich dosavadních aplikací Connect App a Škoda OneApp. Budeme tak opět více ‚Simply Clever‘ a uživatelsky přívětivější. Náš plán do budoucna počítá s jednotným a lehce pochopitelných přístupem na všechny kanály značky Škoda, jako jsou webové stránky, aplikace a další. A na tom se vší důsledností pracujeme.“
 
Dosud měli majitelé vozů značky Škoda možnost získávat informace o svém vozidle prostřednictvím dvou různých aplikací. Pomocí Škoda Connect App si mohli on-line na dálku odemykat nebo zamykat dveře nebo si nechat ukázat, kde mají vůz aktuálně zaparkovaný. Kromě toho bylo také možné aktivovat blinkry a houkačku, aby vůz na velkém parkovišti snáze našli. Dosavadní aplikace umožňovala i zapnutí nezávislého topení a domlouvání termínu pravidelného servisu s příslušnou dílnou. Nutnou podmínkou byla pouze aktivace služeb Škoda Connect.
 
Pro využití aplikace Škoda OneApp bylo nutné, aby vůz disponoval technologií SmartLink+ a přímým spojením s chytrým telefonem. Prostřednictvím funkcí MirrorLink nebo Apple CarPlay aplikace nabízela také přístup k datům vozu, která se pak s různým uspořádáním v reálném čase zobrazovala na displeji vozu. Obě aplikace umožňovaly podobný přístup k datům vozu, respektive k palubnímu deníku, v reálném čase nebo poskytovaly přehled o plánu cesty a aktuálním stavu vozu.
 
Aktualizovaná verze Škoda Connect App nyní funkce obou aplikací slučuje. Umožňuje rozsáhlý přístup ke všem službám a po jednorázovém přihlášení je propojena s vozem. „Sloučením aplikací posilujeme náš softwarový systém, což má za cíl, aby naši zákazníci mohli digitálních možností využívat jednoduše, pohodlně a pomocí libovolných koncových zařízení,“ říká šéf vývoje digitální techniky Škoda Auto Andre Wehner.
 
Aktualizovaná verze aplikace Škoda Connect je pro mobilní telefony s operačním systémem Android nebo iOS k dispozici zdarma v příslušných App Storech.