name | autoweek.cz

Servis Amazon Key s doručením do vozů Volvo

Servis Amazon Key s doručením do vozů Volvo

03.05.2018 | Vladimír Rybecký | Trendy

Automobilka Volvo Cars rozšiřuje svou nabídku online služeb o doručení zásilek přímo do vozu prostřednictvím servisu Amazon Key.
Uvedená spolupráce se společností Amazon znamená značné rozšíření digitálních zákaznických služeb automobilky Volvo dostupných prostřednictvím platformy Volvo On Call v podobě snadno ovladatelné aplikace pro chytré telefony. Tyto služby pomohou zákazníkům automobilky Volvo změnit způsob interakce s jejich vozidly.
 
V současné době je služba dostupná pro 37 měst a jejich okolí na území Spojených států amerických a postupně se budou přidávat další města. Služba je dostupná pro miliony členů programu Amazon Prime a většinu majitelů vozů Volvo v USA. V ČR služba zatím není dostupná.
 
Hlavními výhodami služby doručení do vozu jsou jednoduchost a pohodlnost. Zákazníci si stáhnou aplikaci Amazon Key a propojí svůj účet na Amazonu se svým účtem Volvo On Call. Po dokončení úvodního nastavení a registraci místa doručení mohou zákazníci nakupovat v internetovém obchodě Amazon.com a jako způsob doručení si vybrat možnost „Doručení do vozu“.
 
O přibližné době doručení budou zákazníci informováni prostřednictvím aplikací Amazon Key a Volvo On Call. V den doručení by měli zákazníci zaparkovat svůj vůz v dosahu své doručovací adresy a kurýr nechá ve stanoveném časovém intervalu zásilku ve voze. Poté budou zákazníci informováni o úspěšném doručení balíčku a bezpečném uzamčení vozu.
 
Doručení do vozu je jednou z několika digitálních služeb, které automobilka nabízí svým zákazníkům prostřednictvím platformy Volvo On Call. Majitelé vozů Volvo mají již nyní možnost odeslat si údaje o místě konání své další schůzky z diáře přímo do palubního navigačního systému, najít nejbližší čerpací stanici, nebo dokonce najít svůj vůz na rozlehlém parkovišti či v ulicích neznámého města.
 
Platforma Volvo On Call byla v době svého uvedení první svého druhu a v současné době je k dispozici v přibližně 50 zemích včetně ČR, ve kterých se odehrává více než 90 % globálního prodeje společnosti Volvo Cars.
 
„Doručení do vozu od roku 2015 nabízíme i v Evropě prostřednictvím programů zavedených pro severské země a Švýcarsko. Věříme totiž, že by doručování zboží mělo být stejně pohodlné a snadné jako jeho online nakupování,“ prohlásil viceprezident pro zákaznické online služby ve společnosti Volvo Cars Anders Tylman-Mikiewicz.